الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

نفس مامان

16 ماهگی عشقم

1392/12/22 17:14
نویسنده : الی
683 بازدید
اشتراک گذاری

22 اسفند 1392

سلام وروجک کوچولوی مامان بغل

دخترکم 16 ماهگی مبارککککککککککککککک قلب

عزیزه دلم خیلی بزرگ و خانوم شدی یاده اون روزایی که تازه دنیا اومده بودی میوفتم اصلا نمیتونم باور کنم که چه قدر زود گذشت و دختره خوشگلم بزرگ شد قربونه پرنسس نازم برم من . ماچ

جدیدا به من میگی مامانم ماچ قربونه مامان گفتنت برم عسلممممم  , به بابا محسن هم میگی بابا دونه من نیشخند یعنی بابا جون من . صدای بعضی حیوونا رو بلدی وقتی میگیم گاوه چی میگه لبات و بامزه جمع میکنی و میگه مُ مُ , ببعی میگه بع بع , اسب چی میگه پیتیکو پیتیکو , زنبور میگه ززززززززز , هاپو میگه هاپ هاپ صدای پیشی و نمیتونی درآری فقط وقتی یه گربه میبینی میگی پیشی پیشی چشمک.چند تا از رنگ ها رو هم بلدی به آبی میگی آبی , قرمز و میگی ممز یا نمز خنده زرد و میگی دَد نیشخند . بهت میگم مامانی النگوتو کی خریده میگی عمه از خود راضی. خیلی دوست داری ببریمت پارک , وقتی میگیم الینا بریم پارک میگی تاب تاب ماچ . صدای سشوار و در میاری و میگی ووووو خنده . گل یا عطر دستت بدیم بو میکنی و میگی به به به . زبان اگه یه چیزی و بخوای و بهت ندیم هی میگی بده بده بده منه منه منه نیشخند . وقتی میبینی کسی خوابیده دستت و میزاری رو بینیت و میگی هیش هیش قهقهه. بوس راه دور میفرستی دستت و میبوسی و بعدشم فوت میکنی سمته من الهییی دورت بگردم شیرینکم. ماچ

هنوز کامل نمیتونی راه بری وقتی دستت و ول میکنیم اگه دلت بخواد چند قدم راه میری و اگه دلت نخواد هم درجا میشینی نیشخند. منم هنوز امیدوارم که قبله عید راه میوفتی خجالت .

عشقه مامان خیلی خیلی دوستت دارم . آرزوی بهترینها رو واسه دختره عزیزم دارم . ماچماچماچماچ

فدات بشم که نماز میخونی . ماچ

داری نقاشی میکشی . نیشخند

رو میز رفتی چیکار دختررررررر تعجب

ای جونمممم خنده شو ببین ماچ

لباشو خوشمزه

فدات بشم که جدیدا این مدلی میخوابی خجالت

الینا سرگرم بازی قلب

شیشه شیر تو از کمد پیدا کردی و داری میخوری خنده

داشتم لباس تو عوض میکردم که از دستم در رفتی و اجازه نمیدادی لباس بپوشونمت شیطوووون از خود راضی

کلبه تو دوست  داری و میری توش بازی میکنی ماچ

پسندها (4)

نظرات (5)

آدرینا
24 اسفند 92 12:51
ای جونم فدات بشم عروسک خوشگل
الی
پاسخ
قربونت خاله جون
الینا و مامان توتو
24 اسفند 92 15:24
عزیزم...چه عسلی شدی...تو....هزار اله اکبر .......... ماشااله روز به روز خانوم تر میشی.....
الی
پاسخ
قربونت برم خانومی لطف داری
زری
24 اسفند 92 19:10
بببببوس الینا دوست دارم عزیزم
الی
پاسخ
بووووس از طرف الینا
پریسا
4 مهر 93 3:17
وااااااااای هزار ماشالا چه خانوم شده این دختر الان عکسای دخملی رو دیدم یه جا دیگه. سریع توی گوگل سرچ زدم و بلاگت رو پیدا کردم عکسای خوشمل خانوم رو دیدم یاد روزی افتادم که اومدی کلوپ و گفتی مامان شدی. از طرف من ببوسش این جیگر رو
الی
پاسخ
سلام پریسا چونم خوبی؟؟ پسملی خوبه ؟؟؟ مرسی گلم لطف داری اره یاد ش بخیر چه روزای خوبی بود
مامان وبابا
8 آبان 93 23:26
عزیز دلم ماشالله خدا بهت ببخشه این خانوم خوشگله رو عزیزم این روتختی دخملی رو از کجا خریدی؟ سرویس چوبش بی زحمت بهم بگو از کجا خریدی واقعا همه چیزاش با سلیقه اس
الی
پاسخ
سلام عزیزم شما لطف داری سرویس چوب یافت اباد مارک اسوریگ سرویس روتختی هم خیابون بهار پاساژ چهل ستون داره .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد