الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نفس مامان

خداحافظ مه مه

1393/3/30 12:32
نویسنده : الی
583 بازدید
اشتراک گذاری

30 خرداد 1393

سلام الینای مامان بغل

الینا جونم همون طور که گفته بودم شما خیلی بد غذا و کم اشتها بودی و منم مجبور شدم شما رو از شیر بگیرم اما خیلی استرس داشتم اخه میدونستم خیلی واست سخته چون بیش از اندازه به  مه مه وابسته بودی . خلاصه تصمیم گرفتم شنبه یعنی 24 خرداد 1393 که دخترم یک سال و هشت ماه و سه روزش بود این کار و انجام دادم . روز اول که واست توضیح دادم که نام نام اخ شده نمیخواستی باور کنی اما تا شب چند باری سراغش و گرفتی و منم بهت توضیح دادم اما شب که شد خیلی گریه میکردی و اذیت شدی غمگین تا ساعت 3 صبح بیدار بودی و بالاخره تو بغل بابایی تو تراس خوابت برد . روز دوم خیلی کم بهونه میگرفتی و شب هم تو تاب خوابت برد اما روز سوم اصلا سراغش و نمیگرفتی و شب هم خودت خوابیدی الهی قربونت بشم محبت اصلا باورم نمیشد دخترم این قدر صبور و فهمیده شده که این قدر راحت وضعیت و قبول کرد . امروز یک هفته است که از شیر گرفتمت و شما هم خیلی عاقل شدی به نظرم خیلی هم مستقل شدی و طول روز اصلا بهونه گیری نمیکنی و شب هم خودت میخوابی و اینا نشون میده که دختر کوچولوم چه قدر بزرگ شده   مامان فدات بشه .بوسبوس

پسندها (1)

نظرات (2)

رها
3 تیر 93 22:12
سلام گلم خوبید ؟حال الینا جون چه طوره؟مبارک باشه ، خوش به حالتون که این مرحله رو هم پشت سر گذاشتید. الینا جون حالا خوب غذا می خوره. منم می خواستم آتنا رو از شیر بگیرم اما خیلی بهش وابسته است و بغض می کنه. نمی دونم باید چه کنم؟ الینا جون و ببوس
الی
پاسخ
سلام رها جونم خوبی؟؟ اتنای گلم خوبه ؟؟ اره خدا رو شکر الینا خیلی اذیت نشد فقط شب ه اول بهش سخت گذشت ولی بعدش همه چی و پذیرفت اصلا مرحله ی سختی نیست ایشالا شما هم موفق میشی به نظرم از پوشک گرفتن خیلییییی خیلیییی سخت باشه خدا کمکمون کنه .
جیران بخشنده
6 تیر 93 11:26
سلام من جیران هستم 15 سالمه مدتیه با وب دخت خوشگلتون آشنا شدم
الی
پاسخ
سلام عزیزم خیلی لطف میکنی و وب ه الینا و میخوبی خانومی موفق باشی گلم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد