الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نفس مامان

22 ماهگی عشقم

1393/6/22 18:47
نویسنده : الی
860 بازدید
اشتراک گذاری

22 شهریور 1393

سلام وروجک دوست داشتنی بغل

دختره عزیزم 22 ماهگیت تموم شد و وارده 23 ماهگی شدی قربونت برم که چیزی به 2 سالگیت نمونده دختره خانوم و جیگرم . بوس

عزیزم پنجشنبه 6 شهریور روزه بی نظیرترین و مهربان ترین و دوست داشتنی ترین موجوده روی زمین بود یعنی روزه دختر بوس. دختره خوشگلم روزت مبارک ببخشید که وقت نکردم واست بنویسم ولی همون روز با بابایی و شما رفتیم واستون هدیه خریدیم یه ست مبلمان خوشگل واسه اتاقت البته هنوز تحویلمون ندادن بعدا عکس شو میزارم مبارکت باشه گلم . محبت وقتی واسه خرید رفته بودیم روی مبل نشسته بودی و میگفتی بابا خوبه بخر خنده.

خیلی شیطون شدی بعضی اوقات نمیتونم از پست بر بیام هیپنوتیزم بس که وروجک شدی چند روز پیش میخواستی باهات بازی کنم میگفتم مامان من کار دارم بعد بازی کنیم اما همچنان میگفتی مامان بشین وقتی نشستم گفتی خـــــــدا خندهخندونک. امان از تو دختره خوردنی خوشمزه.

چند وقت پیش داشتی میوه میخوردی یه دونه آلو دستت بود یهو گفتی مامان ,  ناف داره خندونک به سوراخی که جای ساقه ی آلو بود اشاره میکردی ما مرده بودیم از خنده قه قهه . روی ترازو وایمسیتی میگی 8 کولولویی خنده.

روزها میای آشپزخونه و میگی کمک کنم منم بهت یه دستمال میدم میری میز و مبلا رو دستمال میکشی و میگی تمیس کنیم ( تمیز کنم ) خندونک. تا لباس جدید میپوشونمت میری جلوی آینه میگی اَشنه (قشنگه ) و هی قر میدی . چشمک عاشقه سی دی های عمو پورنگی تو خونه دائم داریم پورنگ میبینیم هیپنوتیزم بس که با دقت نگاه میکنی یاد گرفتی که سیب به انگلیسی میشه اپل خندونک . سی دی برنارد هم خیلی دوست داری داشتیم تماشا میکردیم با هم , منم از دهنم پرید به بابات گفتم این برنارد دیوونه است ها خندونکحالا یاد گرفتی میگی مرناک دُوُنه است خنده. به بابای بابات میگی باباجی یعنی باباحاجی خندونک , میگی باباجی رفت مشجد نماس بوخونه ( باباحاجی رفت مسجد نماز بخونه ) زبان. از حموم میای بیرون دستات چروکیده میشه با تعجب میگی  پیل شده (پیر شده) چشمک . وقتی بابات من و الا صدا میزنه تو هم یاد میگیری میگی الا قهر میگم عزیزم من کی ام؟ میگی مامانم محبت. فایملیت و یادگرفتی میگم اسمت چیه میگی انینا (الینا ) فامیلت چیه؟ اَکَبیان خنده.  هر کاری و بهت بگم انجام بدی میگی چشم ولی بازم تنبلی میکنی و الکی چشم چشم میکنی قهر. تو خیابون یه سگ دیدیم داشتی نگاش میکردی از این سگ های بدون ه مو بود یه هو گقتی خاپو لخته (هاپو لخته ) ما اینجوریم  بودیم اون لحظه تعجب. وقتی عروسک خرگوشت و میبینی میگی شیبیل داره (سبیل داره ) زبان. امروز کیف من و اوردی میگی باز کن , واست باز کردم گفتی توش نیست گفتم اره مامانی چیزی توش نیست یهو گفتی پول بخر خنده. تلفن و دم ه گوشت میگیری و میگی شنام خوبیزبان . خیلی  بامحبت و دلسوزی شب که میخوای بخوابی میگی مامان بغل کنم دوست دارم بوس قربونه دخمل مهربونم برم من. بغلمنم عاشقتم عزیزم , نفسم به نفست بنده فدات بشم . بوس

کلمه های جدیدی که تو این ماه یاد گرفتی :

قرآن : اوقان زبان

نیوفتی : نیوفتادی

پروانه : فوانه

آفرین : آفلین

مانتو : مانتو خندونک

هزارپا : خاباباخنده

گنجشک : جونجیشک

اردک : اُدَک

طوطی : طوطی

عنکبوت : آبوتوت زبان

مارمولک: مارونَک

کالسکه : خاداده تعجب

خانوم : خانم

کباب : کاباب

پت  و مت : مت و نَت خندونک

شامپو : شامپو

برنامه کودک : کودک

کرِم : کِمِم چشمک

تراس : خیاط (حیاط ) خندونک

وان : وان

وَن : ون سبزه زبان

دمپایی : پاپایی

نقاشی : نناشی

کنترل : کُکُنُل

حالا : خالا

جوراب: جولاب

تلفن : تُفُلُن

تلویزیون : تِوِژون

استخر : ایستخل

تخت : تخت

کلاه : کولاه

لامپ روشن کنم : لامپ اوشَن کنم .

لامپ خاموش کنم : لامپ خاموش کنم .

کوچولو : توچولو زبان

پلو : پلو

بزرگ : بُزُد خنده

کوچک : کوچیت 

پام : پاتَم خندونک

دوستت دارم : دوست دارم

هاپو چی میخوره : استختوتون قه قهه

موهات چه مدلیه : فیفیلی (فرفری ) زبان

دوستت کیه ؟ آوین جون چشمک

جوراب زنونه پات کردی قه قهه

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان حبه قند
1 مهر 93 23:01
ماشاله هزار ماشاله دیگه بزرگ و خانوم شدی . خیلی هم ناز شدی چرا تواون عکسه برنز شدی خاله.
الی
پاسخ
مامان الهام
7 مهر 93 21:05
عکساش عالیییییییییییی شده
الی
پاسخ
تشکر عزیزم
مامان مهدیس
8 مهر 93 0:47
سلام دخمل نازی دارین تقریبا با دخمل من همسن هستن خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید
الی
پاسخ
سلام گلم ممنون حتما سر میزنم
پروین
16 مهر 93 20:10
سلام الیناجون توازمن بزرگتری ولی چون ازت خوشم اومد شدم هوادارت توم اگه دوست داشتی یه سربزن به وبلاگ من اسم منم روشاست
الی
پاسخ
مرسی عزیزم
mehri
17 مهر 93 2:34
سلام.میخاستم مارک و مدل دوربین عکاسی رو بدونم.آخه هم دخترتون خوشگله هم عکساش
الی
پاسخ
قربونت لطف داری مدل دوربین کنون مدل sx40hs .
روشنکـــ
16 آبان 93 21:40
وبتون خیلی خوبه بچتون چشمش نکنم خیلی نازه خوشحال میشم لینکم کنید منتظرتونم بهم سر بزنید
الی
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما لینک میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد