الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

نفس مامان

تولد 2 سالگی

1393/8/23 17:29
نویسنده : الی
1,301 بازدید
اشتراک گذاری

22 آبان 1393

سلام نازنیم بغل

عزیزه دلم تولدت مبارک جشن

دختره نازم امروز 2 ساله شد الهی فداش بشم که واسه خودش بزرگ و خانوم شده و با شیرین زبونی هاش دل ه همه رو میبره بوس. الینا جونم امروز بهترین روزه زندگی ه مامانه اخه یه فرشته ی ناز و کوچولو وارده زندگیم شد و زندگیم و شیرین کرد واست آرزوی بهترین ها رو دارم پرنسس خوشگلم . انشالله تولده 120 سالگیت جیگرم .محبت

مامان جون ما به خاطره محرم تولدت و 1 ابان گرفتیم شب بسیار خوبی بود و خیلی بهمون خوش گذشت مخصوصا به خودت خیلی خوش گذشت و حسابی رقصیدی و خوش گذروندی خوشمزه.  تم تولدت و مینی موس انتخاب کردیم بابایی هم خیلی کمکم کرد از مامان جونی و خاله ها هم تشکر میکنم خیلی زحمت کشیدن اون شب . امروز فقط عکسای تولد تو میذارم بعدا میام از شیرین زبونی هات و حرف های خوشمزه ات میگم . بغل

کارت دعوت

تزیینات تم تولد

میز غذاها و دسرها

 

اینم مینی موس کوچولوی خوشگلم محبت

قربونت برم با اون فیگورایی که میگرفتی بوس

اینم ناخن های خوشگلت خوشمزه

گیفت تولد

کادوهای تولد

کادوی مامان و بابا که قابل ه دختره نازمون و نداشت بوس

عزیزه دلم انشالله در تمام مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی عاشقانه دوستت دارم . بوسبوسبوسبوس

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان مهدیس
23 آبان 93 18:41
سلام عزیزم تولد گل دخترت مبارک باشه مرسی که به ما سر زدین دختر نازی دارین خدا حفظش کنه من هم با افتخار شما رو لینک کردم
الی
پاسخ
سلام عزیزم دخمله شما هم خیلی ناز و دوست داشتنی ه لینک کردم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد