الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

نفس مامان

دو سال و دو ماهگی عزیزه مامان

1393/9/23 17:51
نویسنده : الی
994 بازدید
اشتراک گذاری

22 آذر 1392

سلام فرشته کوچولوی مامان بغل

دختره عزیزم دو سال و دو ماهگیت هم تموم شد . خیلی کامل صحبت میکنی و با زبون ه شیرینت حسابی دلبری میکنی قربونت برم . بوس وقتی به من میگی منم دوستت دارم مامام جون ( مامان جون ) خوشمزه دلم میخواد بال در بیارم خیـــــــــلی خوشحال میشم میبینم دختره مهربون و با محبت و با احساسی دارم . بوس

مامان جون 3 آذر مامان بزرگ ( مامان بابا محسن ) فوت کردن و رفت پیش ه خدا به قوله شما غمگین. خدا رحمتش کنه خیلی دوستت داشت غمناک . این مدت که مراسم ختم داشتن شما پیش خاله  ریحانه میموندی و اصلا اذیت نمیکردی دختره گلم .

ولی چشمات عفونت کرد و بردیمت دکتر که دکتر بهت دارو داد  و قطره هاتو سر وقت توی چشمت ریختم و شکره خدا چشمای خوشگلت زودی خوب شد . محبت

دخترم خیلی مودب و خانومه وقتی چیزی بهش بدیم میگه دستت درد نکنه و تشکر میکنه بوس. عاشق ه نقاشی کشیدن ه چند روز پیش که حواسم نبود روی دیوار هنرنمایی کردی  خندونک. عاشق ه سی دی های برناردی وقتی میبینی واقعا ذوق زده ای و خوشحالی زبان.  خلاصه بگم خیلی شیرین و خواستنی هستی . من و بابایی عاشقانه دوستت داریم عزیزه دلم . بوسبوسبوس

وقتی الینا بلال میخورد خوشمزه.

فدای ژست گرفتن هات بوس.

دکتر کوچولوی جیگرم محبت.

الینا در حال نقاشی کشیدن چشمک.

ا

اینم روز عاشورا که خیلی متعجب بودی چشمک.

قربون خنده هات بوس.

الینا و دوستش آوین در حال بازی کردن محبت.

داری تلویزیون تماشا میکنی زبان.

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد