الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نفس مامان

با کلی تاخیر و شرمندگی

1394/1/21 14:46
نویسنده : الی
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

22 فروردین 1394

سلام عزیزکم بغل

دختره گلم امروز 29 ماهگیت تموم شد و وارده 30 ماهگی شدی عزیزم یعنی میشی 2 سال و نیم بوس اول ازت عذرخواهی میکنم که چند ماهه سراغ وبت نیومدم همچنین از دوستای مهربونم که کامنت گذاشتن و نگرانمون شدن معذرت میخوام واقعا نه وقت داشتم بنویسم نه دل و دماغ غمگین ولی قول میدم از این به بعد لاقل همون ماهی یک بار واست بنویسم عشقم .

دخترم سال 94 هم اومد و عید امسال سومین عیدی بود که تو هم کنارمون بودی ارزو میکنم همیشه سالم  و سلامت باشی محبت.

نمیدونم از چی بگم از شیرین زبونی ها و حرفای شیرینت از مهربونی هات که خیلی حساس و با محبتی . کلا دختره عاقل و خانومی هستی واقعا درکت بالاست و من عاشقه این خصوصیتتم پرنسسم بوس.

مامانی دیروز روز مادر بود شب قبلش که مثل فرشته ها خوابیده بودی اومدم بالای سرت هر چی نیگات میکردم سیر نمیشدم واقعا مادر بودن بهترین حس دنیاست آرزوم اینه که بتونم یه دختر کامل و تموم تربیت کنم از خدا میخوام کمکم کنه و بتونم بهترین مادر واست باشم .محبت

اول اسفند یه سفر رفتیم که خیلی دوست داشتی و عاشقه دریا بودی عکساشو میزارم اینجا .

الینا جونم عاشقونه دوستت دارم نفسم . بوسبوسبوسبوس

این عکسای نوروز و هف سین

 

 

 

 

 

 

 

عکسای 13 بدر که اصلا نمیذاشتی عکس بگیریم خوشحال بودی و بازی میکردی. آرام

عکس های سفر که عاشق دریا بودی . بوس

اینجا تولده من بود خندونک

یک روز برفی محبت


وقتی دختری خودش میخواد غذا بخوره بوس

ژست هایی که خودت میگیری . محبت

دخترک پول دوست خندونکزیبا

قربونت برم فرشته جونم . بوس

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد