الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

نفس مامان

سونوی nt

1391/2/31 21:25
نویسنده : الی
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

31 اردیبهشت 1391

سلام توت فرنگی مامان خوبی نفسم ؟؟ بغل

من و بابایی چهارشنبه رفتیم دکتر واسه سونوی ان تی من خیلی خیلی استرس داشتم استرس به منشی دکتر هم که گفتم میخوام با همسرم برم تو اتاق بهم خندید ناراحت و اجازه نداد بابایی همرام بیاد و من و تنهایی فرستاد نگران البته این و بگم که خیلی علاف شدم و قبلشم دو تا شکلات خوردم تا شما خوشمل مامان حسابی سرحال باشی ماچ خلاصه وقتی دکتر سونو رو انجام داد من شما رو میدیدم و کلی ذوق میکردم قربونت بشم که بزرگتر شده بودی عسلممممممممم دکتر گفت همه چیز خوبه و نگران نباشم و بعدش یه عکس از دست و پای کوچولوت گرفت و بهم نشون داد خودشم کلی ذوق کرد که چه عکس قشنگی گرفته از دست کوچولوی جیگر مامان . الهیییییییییییی من دورت بگردم که نتونستم جلوی اشکام و بگیرم مامانی آخه خیلی ناز و خوشکل بودیییییییییی.قلب

دوباره دکتر بهم گفت برو یه شکلات دیگه بخور و بیا که دوباره همه چیز و چک کنم منم رفتم پیش بابایی و همه چیز و واسش تعریف کردم اونم خیلی خوشحال شد بعدش دوباره رفتم که سونو بشم این بار این قدر شاد و شنگول بودی زبان که خودم میدیدم هی بالا و پایین میپریدی خنده قربونت بشم که اجازه نمیدادی خانم دکتر کارش و بکن و اونم همش میخندید که چه نی نی شیطونی داری  نمیزاره من کارم و انجام بدم خنده .قربون شیطونیهات بشم من مامانی من عاشق این دستای کوچولوتم نفسم . ماچ

                                                                       

خلاصه بعد از تمام شدن سونو وقتی داشتم همه چیز و واسه بابایی تعریف میکردم و عکسات و بهش نشون میدادم اونم کلی ذوق زده شده بود و قربون صدقت میرفت وقتی دیدم واسه من یه شاخه رز قرمز خریده خیلی خوشحال شدم دلم میخواست همونجا بغلش کنم خجالت بازم ممنون محسن جونم .قلب

از اونجا که اومدیم خونه عزیز جون و آقا جون و خاله ها و دایی ها همه منتظر جواب سونو بودن و با دیدن عکسای نازت کلی خوشحال شدن و قربون صدقت میرفتن منم این قدر خوشحال بودم که دلم میخواست عکس شما رو به همه نشون بدم و داد بزنم که این نی نی نازه منه مامان فداش شه .ماچ

اینم عکس ناناز مامانه :

                                                             

                                                                       

مامانی همین جوری تو دل مامانی خوش بگذرون و حسابی بزرگ شو که خیالم راحت باشه ماچ

یه دنیا بوس از طرف من و بابایییییییییی بوسسسسسسسسسسسماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

احلام
1 خرداد 91 14:19
الهی که من فدای این توت فرنگی انشالله صحیح وسالم بیاد بغلت جنسیت رو نگفتن؟



----------------------------------------------------
مرسی عزیزم ایشالا خودتم این روزای شیرین و تجربه میکنی نه عزیزم گفت زوده 16 هفتگی جنسیت مشخص میشه
سارا
1 خرداد 91 21:40
قربونش برم که ماشالا داره بزرگ می شه نفستتتتت . ایشالا همین طور سالم و سلامت می یاد بغلتت . بوسسسسسسسس
خاله بهار
7 خرداد 91 18:43
عزيزم كجايي چقد دير يماي پيشمون نميدوني دلمو ن برات تو ني ني گلوت تنگ ميشه بيا سري ازمون بزن
احلام
12 خرداد 91 22:04
کجایی دختر؟متاسفانه گوشیمو گم کردم نمیتونم بهت اس بدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد