الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

روز مادر

1392/2/12 11:02
نویسنده : الی
588 بازدید
اشتراک گذاری

11 اردیبهشت 1392

سلام بر بهار زندگیم الینای مامان بغل

امروز روزه مادره عزیزکم روزه بهترین موجوده دنیا , بهترین همدم رویه زمین , بهترین و زیباترین فرشته ایی که خدا آفرید یعنی مادر .

مامان جون پارسال این روز شما قده یه حبه انگور تو دله مامان بودی نیشخند اما باورم نمیشه امروز مثله یه فرشته تو بغلمی ماچ واقعا داشتنه یه دخمل مثله شما بهترین و زیباترین هدیه است من همیشه به خاطره داشتن الینا جونم از خدای مهربونم ممنون و شکرگذارم .حسه امروزه من واقعا وصف نشدنی هست به خاطره بودنه دختره عزیزتر از جانم عاشقانه دوستت دارم عزیزم .ماچ

الینا جونم امیدوارم بتونم مامان خوبی واست باشم یک مامان مهربون و دوست داشتنی مثله مامان خودم که واقعا از جان و دل واسه من مایه گذاشت مامان جونم خیلی خیلی دوست دارم .ماچ

امیدوارم هیچ زنی تو همچنین روزی حسرت داشتن فرزند رو نداشته باشه خصوصا دوستای مهربونم .

بی نهایت دوستت دارم فرزندم .قلبماچ

قربونت برم با اون نگاه مظلومانت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هستی
12 اردیبهشت 92 15:15
سلام.الی جون روزت مبارک


سلام هستی جونم مرسی عزیزم ایشالله ساله بعد من این روز و بهت تبریک بگم گلم
احلام
12 اردیبهشت 92 22:15
ای جونم تپل خانم ماشاللهههههههه
احلام
13 اردیبهشت 92 14:54
یادم رفت تقصیر دخترته عکسهاشو میبینم هوش از سرم میپره روزت مبارک خانمییی ایشالله همیشه مثل امسال شاد باشی

قربونت برم احلام جونم مرسی عزیزم ایشالا ساله دیگه من این روز و بهت تبریک بگم و شادی تو ببینم بووووس
ترش و شیرین زندگی خانمی و اقایی
14 اردیبهشت 92 23:35
سلام مامان الینا
دخترت خیلیییییی نازه
براش اسپند دود کن
ارزومه منم بعد عروسیم نینیم مثه الینای شما بشه
عزیزم شما یا همسرتون چشم رنگی هستید که الینا چشای به این خوشگلی داره؟
اخه منم دخمل اینجوری دوست دارم



سلام عزیزم مرسی نظره لطفتونه ایشالا خوشبخت باشی و بعد ازدواج خدا بهتون یه نی نی ناز و خوشگل چشم رنگی بده اره گلم من چشام رنگیه شوهرمم چشاش روشنه
مامان مریم
15 اردیبهشت 92 8:48
الی جونم روزت مبارک .....حتما مادر خوبی برای الینا خانومی هستی

الی جونم برای این پرنسس خوشکلمون یه اسپند دود کن حتماااااااااا
می بوسم اسن جیگر طلا رو

سلام مریم جونم مرسی گلم روزه شما هم مبارک فدات بشم پسملمو ببوسسسسسسس
خاله ریحانه
15 اردیبهشت 92 10:09
قربونت بشم الینا جون هر روز بزرگتر و ناز تر میشی عزیز خاله خیلی خیلی دوست دارم.ابجی الهه روز مادرو بهت تبریک میگم عزیزززززززززززززززززمبووووووووووووووووووووووووووس


سلام ریحانه جونم مرسییییییییییی بوووووووس واسه خاله مهربون
عاطفه
16 اردیبهشت 92 13:43
سلام مامان الینا .ماشاالله به دخترانشا الله خدا حفظش کنه برای شما ...مامان الینا برای من دعا کنید من باردارم و هفته هشت هستم اما لکه بینی دارم .....برای نی نی من دعا کنید....


سلام عزیزم مرسی که بهمون سر زدی ایشالا نی نی شما هم محکم چسبیده به دله مامانش . الهی 9 ماه بارداری راحتی داشته باشی و نی نی نازت و سالم و سلامت بغل کنی .
صوفیا
16 اردیبهشت 92 19:59
سلام الینا خانومیییی
ماشاللللللللللله ماشاللللللللللللللله چه خوشگل ودوست داشتنی هستی...
وهروز نازتر میشیییییییی قربونت بشم....الان نینی منم تو دلم 5 ماهشه....

خوشگل خاله با اجازه مامانت عکساتو تو موبایلم ریختم همش بهت نیگاه میکنم تا نینی منم مثل تو خوشگل چشم رنگی بشه عزیزم

مراقب خودت باش
بوس


سلام صوفی جونم خوبی؟؟؟ نی نی نازت خوبه ؟ ایشالا نی نی شما هم سالم و سلامت دنیا بیاد یه نی نی خوشگل و چشم رنگی

مامان صدرا
17 اردیبهشت 92 10:02
سلام الی جون
خوبی؟ هزار ماشالله به الیناجون نانازی
بوسش کن حتما و اسفندم واسش دود کن
ایشالله همیشه کنار هم روزهای خوبی داشته باشین

عکسااااااااااااااش عالی بود

سام عالیه جونم خوبی؟ صدرا جون خوبه ؟ مرسی که بهمون سر میزنی گلم نظره لطفته عزیزم بووووس
عاطفه
19 اردیبهشت 92 0:31
بازم سلام مامان الینا ......هزار الله اکبر به دختر نازتون ....من هر روز میامو الینا رو میبینم ..عکسشو نشون همه دادم مامانم میگه اینهو کوچیگی های خودته آخه منم چشام آبیه خدا براتون حفظش کنه از طرف من ببوسش


سلام عاطفه جونم مرسی که این قدر بهمون لطف داری ای جونم دختر چشم آبی پس باید خیلی خیلی خوشگل باشی خانمیییییییی ؛)




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد