الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نفس مامان

عکس های دخترم

1392/3/3 12:03
نویسنده : الی
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

3 خرداد 1392

وقتی میبینی داریم حاضر میشیم که بریم بیرون این قد بال بال میزنی و ذوق میکنی نیشخند تویه ماشین هم همش در حال ذوقیدنی زبان فدای خنده هات بشم مادر . ماچ

 

فدات بشم با اون خنده های شیرینت قلب

اینجا هم رفته بودیم پارک این قد محو آبشار و حوض آب بودی که اصلا به ما و دوربین توجهی نمیکردی . قلب

عاشقه لب تابی این قده ذوق زده میشی وقتی بهت اجازه میدیم دست به کیبورد بزنی و بازی کنی. ماچ

اینجا هم قبله اینه که حموم بری خدا رو شکر حموم کردن و دوست داری . بغل

پسندها (1)

نظرات (6)

مامی روژان
3 خرداد 92 12:49
وای چهدخمل نازی قوربون اون چشات برم ماشالا...مامانی حتما اسپند دود کنید
عاطفه
3 خرداد 92 12:53
وااااااای قربونت برم الینا جونم....دلم واست تنگ شده بود ماشا الله...... راستی عیدتون مبارکککککککککک
نیلوفر
4 خرداد 92 23:12
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی یادت نمیرود باید عاشقی کنی کاش من اینگونه عاشق بودم .....
رها
6 خرداد 92 20:20
الهههی من قربون اون چشمای خوشگلش................الینا ،اسم دختر منم تا قبل از به دنیا اومدنش الینا بود خیلی دوست داشتم...اما نمیدونم چی شد که باباش آتنا رو انتخاب کرد ......منم دوست داشتنم دخترم چشماش طوسی باشه...اماحالا باتمام وجود دوشتش دارم ....آبجی الینا میاد اتنای ماروهم ببینه............اونم تقریبا هم سن دخمل شماست 7/8/91 به دنیا اومده.........

سلامممممم مرسی که بهمون سر زدی چه خوب دخترم یه دوست همسن خودش داره ایشالا همیشه تنش سلامت باشه آتنا جووون تبادل لینک میکنم عزیزم

مامان اقا طاها
7 خرداد 92 8:29
سلام الي عزيزم
واي كه چه قدر الينا ناز شده
خدا حفظش كنه
دوسش دارم
كلي از طرف من ببوسش
و اگه قسمت شد اومدي تهران
حتما قرار بزاريم همو ببينيم
گلم

سلام طلا جونم آقا طاهای من چه طوره ؟؟؟ کلی ماچش کن از طرفه من مرسی عزیزمممم حتما اگه اومدم میام دیدنت بووووس واسه طاها جونم و مامانش

مامان انيا
25 تیر 92 9:23
جيگرتو برم من با اون تيپ هات و نگاه نافذت كه دل آدمو مي بره من از اينجا خوردمت واي به حال مامان
مامان جون اسپند يادت نره

مرسی مامان آندیا جون نظره لطفتونه بووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد