الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان

7 ماهگی

1392/3/22 13:28
نویسنده : الی
583 بازدید
اشتراک گذاری

22 خرداد 1392

سلام یکی یک دونه مامان بغل

دخترم 7 ماهش تموم شد هورااااااااا  هزار ماشالله خیلی بزرگ و خانوم شدی قربونت برم و همین طور خیلی شیطون و بازیگووووش .چشمک

دلم میخواد زمان از حرکت وایسته و من بتونم حسابی از بودنه با تو لذت ببرم و واسه روزایی که تند تند دارن میگذرن یه دله سیر نیگات کنم واقعا این7 ماه خیلی زود گذشت . عکسای اولین روزه تولد تو که نگاه میکنم اصلا باورم نمیشه این قد بزرگ شدی .ماچ

مامان جون از کارات بگم که دیگه تنهایی بدون کمک میشینی . گاهی اوقات این قده سرگرم بازی با اسباب بازیهات هستی که هیچ کس و نمیبینی و همون جوری واسه خودت آواز میخونی من این قده لذت میبرم و یواشکی ازت فیلم میگیرم نیشخند اما گاهی اوقاتم این قدر شیطون میشی تا میخوام تکون بخورم میزنی زیره گریه و میخوای پیشت بمونم و باهات بازی کنم ماچ عزیزممم وقتی میبینم این قده دوست داری کنارت بمونم یه حسه خوبی بهم دست میده که به من وابسته ای فدات بشم که حتی نمیتونم یک دقیقه دوری تو تحمل کنم . قلب صدای حرف زدن تو ضبط کردیم هر وقت واست میزاریم این قده میخندی و حسابی خوشت میاد و شروع میکنی به دد گفتن  و آب و بابا گفتن جوووونم ماچ

راستی یه کاره دیگه هم یاد گرفتی این که وقتی دستمون و میاریم جلو میگیم سلام دست بده اولش خیلی بامزه یه کوچولو خجالت میکشیو میخندی بعد دستت و میاری جلو زبان این کار و مامانی یادت داد قربونه این دخمله بانمکه خودم برم .خجالت

 

چند وقته خیلی بهونه گیر شدی و نق میزنی همه میگن واسه خاطره دندوناته ناراحت پس این دندونات کی در میان که راحت شی عزیزززم نمیتونم کلافه بودنت و تحمل کنم .افسوس

 الان که دارم واست مینویسم روبه رویه من نشستی و با صدای بلند بابا میگی و آواز میخونی بعدش به من نگاه میکنی و میخندی و دوباره به کارت ادامه میدی واقعا بانمک و خوردنی شدی خوشگلممممم.ماچ

عزیزه دلم خیلی خیلی دوستت دارممممم .ماچماچماچ

یه شب شام رفته بودیم بیرون تو بغله بابایی بودی ما هم حواسمون به شما نبود یه هویی دیدم  طی یک عملیات کاملا غافلگیرانه استخون و از تو بشقاب قاپیدی و بردی دهنت تعجب هر کاری میکردیم پسش نمیدادی دخمله شیکمو و بامزه  زبان.

اینجا از حموم اومده بودی و کلاه گذاشته بودم سرت که سرما نخوری. قلب

پسندها (2)

نظرات (13)

مامان دونه سیب
22 خرداد 92 12:48
ماشالله هزار ماشالله


مرسی گلم
مامان دونه سیب
22 خرداد 92 12:54
عزیزم برو تو نی نی گپ درخواستمو تایید کن

تایید کردم عزیزم
سولماز
22 خرداد 92 20:53
قربونش برم من از چشم بد دور بمونه ایشالا اگه میشه از طرف من 1000 تا بوسش کن مامان الی من لینکت کردم گلم
آدرینا
23 خرداد 92 0:39
جیگرتو
رها
25 خرداد 92 13:28
الهههههی فدات بشم،هفت ماهه شدن الینا جون مبارک باشه.چقدر این لحظه های شیرین زود میگذره.........


خدانکنه عزیزممممممم دخمله نازمو ببوسسسسسس
حوری
29 خرداد 92 14:03
سلام عزیزم .. شدیدن شیفته ی نوای دلنشین ِ وبلاگتم و همین طور دختر نازت .. منم یه پسر دایی ِ 1ساله دارم که چشاش کپ ِ چشای نازنین ِ دختر ِ دوس داشتنی ِ شماس راستی عزیزم .. میشه بدونم مارک ِ سرویس خواب ( پتو و ملافه) ی دختر گلت چیه ؟ آخه من خیلی برای دخدری که در راه دارم تو مغازه ها گشتم اما هیچ جا چیزی به این زیبایی نیافتم .. اگه مارکشو بدونم .. ممنون میشم عزیزم
مامان سوفيا
30 خرداد 92 11:39
واااااااااااااااي خداي من
ماشالا هزار ماشالا
منم ني نيم دختره براي همين عاشق دخترهام
كاشكي ني ني منم مثل الينا جون خوش اخلاق بشه.
برام دعا كن عزيزم شهريور زايمان ميكنم
مامان الينا جان
من بلد نيستم لينك كنم
اين وبلاگ دخترمه شما لينك كن بعد بگو من چطوري لينك كنم.
ممنون
soofia.niniweblog.com

سلام عزیزم خوبی؟؟ ایشالا که دخمله نازت سالم و سلامت میاد بغلت و میشه یه دختره دوست داشتنی و خوش اخلاق
صوفی جون شما همون صوفیا المانی خودمون هستی تو کلوب گاهی تلخ گاهی شیرین ؟؟؟
عزیزم آدرس ه وبه من و تو قسمته مدیریت وبلاگ گزینه ی پیوندهای وبلاگ گپی میکنی میشه لینک کردن حالا اگه بازم بود بهم بگو واست بیشتر توضیح بدم بوووس واسه خودت و دخمله نازت

مامان مریم
7 تیر 92 15:39
سلاممممممم 7ماه شدی پرنسسم مبارکت باشه ..خوشکل من الهی همیشه شاد وسالمم باشی در سایه پدر ومادر

مرسی مریم جونم لطف داری پسری رو ببوس
عاطفه
12 تیر 92 12:41
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مامان سوفیا
16 تیر 92 21:16
سلام مامان الینا جان
نه عزیزم من آلمان نیستم
3 ماهه وبلاگ درست کردم
ممنون ار راهنماییت عزیزم
الان لینک میکنم این عروسک و
خداااااااااااااااااا
راستی شما درخواست رمز کرده بودی عزیزم؟

سلام گلم خوبی؟؟؟ ای جونم ایشالا دخمله نازت سالم و سلامت بیاد بغلت
اره اگه اشکالی نداشته باشه منم دوست داشتم سیسمونی این خانوم خوشگله رو ببینم بووووس
ریحانه مامان آرمیتا
16 تیر 92 23:04
سلام آرمیتا کوچولو من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده با کمک شما میتونه برنده بشه لطف می کنید کد 477 را به شماره 20008080200 ارسال کنید مرسی
مامان سوفیا
16 تیر 92 23:26
عزیزم باعث افتخارمه رمز و خصوصی برات گذاشتم
مامان سوفيا
17 تیر 92 15:14
عزيزم به دختر گلت راي دادم ايشالا برنده ميشه اين خوشگل خانم مامان الي رمز و برات گذاشتم ،تونستيد ببينيد؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد