الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نفس مامان

12 تیر سالگرد ازدواج مامان و بابا

1392/4/12 22:41
نویسنده : الی
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

12 تیر 1392

سلام ناز دردونه مامان بغل

امروز 12 تیر هفتمین سالگرد ازدواج من و بابا جونه. دخملم پارسال این موقع شما توی دلم بودی و من یه مامان پر از استرس بودم و حتی نه من و نه بابایی سالگرد ازدواجمون و یادمون نبود اما امسال شما خانوم خانوما توی بغلمونی و ما امشب و جشن میگیریم بابا جون هم واسم یه دسته گل خوشگل خریده مرسی محسن جونمممممممم دوست دارم .خجالتقلب

 

از کارای جدیدت بگم که واسه خودت میرقصی و نینای نای میکنی فک کنم از وقتی رفتیم عروسی عمه صدیقه واسه خودت رقاص شدی نیشخند تا صدای موزیک مشنوی خودت و تکون میدی و با دستات میرقصی تازه  بشکن زدن و هم یاد گرفتی انگشت شصتت و به انگشت اشاره میزنی و تکون تکون میخوری دست هم میزنی وقتی میگیم الینا دست  بزن دست میزنی و میخندیتشویق قربونت برم که خیلی زود همه چی و یاد میگیری .خجالت

چند روزه دیگه میام عکسای جدید تو میزارم عکسایی که لباس عروس پوشوندمت واسه عروسی عمه جون . زبان

عاشقانه دوست دارم .  خجالتخجالتخجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان النا
15 تیر 92 13:33
سلام من امروز وبلاگ شما رو دیدم چه عروسک نازی دارید ماشاء اله تهران هستید

سلام عزیزم مرسی شما لطف دارید نه من شهرستانم گلم

مامان النا
16 تیر 92 13:49
سلام به مامان الینای ملوسک و البته خود الینای ناز نازی خوردنی
ریحانه مامان آرمیتا
17 تیر 92 20:26
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد
مامان انيا
25 تیر 92 9:20
دوست خوبم سالگرد ازدواجتون مبارك
بازم ببخشيد كه با تاخير شد
بهترين ها براي شما و الينا جيگر و همسر محترمتون مي خوام. هميشه شاد باشيد البته در كنار هم


ممنونم عزیزمممممم خیلی لطف داری ایشالا شما هم همیشه شاد و سلامت باشید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد