الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

واکسن 1 سالگی و تولده بابا جون

1392/9/16 18:13
نویسنده : الی
482 بازدید
اشتراک گذاری

16 آذر 1392

سلام عسلمممممم قلب

ببخشید این قدر دیر اومدم وب تو آپ کنم مامانی اخه اصلا وقت نمیکنم برم سمته لب تاب تازه شما هم اجازه نمیدی من دست بزنم بهش عاشق لب تابی  .نیشخند

4 آذر بردیمت بهداشت و واکس یک سالگی تو زدن الهی بمیرم اولش همچین میخندی و خوشحال بودی ولی تا آمپول وزدن دردت اومد و گریه کردی ناراحت ولی زود آروم شدی فدات بشم من مامان . ماچ

11 آذر هم تولده بابا محسن بود صبحش من و شما رفتیم خرید نیشخند و واسه بابا کفش چرم خریدیم و یه شلوار کتان هم از طرفه شما نفسم بابایی خیلی خوشحال شد تولدت مبارک محسن جون ایشالا 120 ساله شی عزیزم . ماچ

ایشالا چند روز دیگه میام عکس جدید میزارم و از کارایی که جدیدا یاد گرفتی مینویسم عشقم .

فقط این و بگم که خیلی خیلی دوست دارم عاشقتم عزیزممممم .ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان النا
17 آذر 92 11:17
سلام مامان الینا جیگر یه سوال دارم شما این عروسک و می برین بیرون نمی خورنش ؟ الینا خانوم خیل خیلی به توان بی نهایت نازی هزار ماشاءاله چشم حسود و بخیل و تنگ نظر ازت دور باشه آمین
الی
پاسخ
سلام گلم شما خیلی لطف داری نسبت به من و الینا ههههههه نه نمیخورنش خیلی ها دوست دارن بره بغلشون اما الینا با غریبه ها کنار نمیاد النا جونم و ببوس
حبه قند
17 آذر 92 20:35
سلام مامانی الی مبارک باشه تولد بابا محسن افرین به دختر ناز ما که به فکر باباییشه. دلم واسه نی نی ها میسوزه که درد واکسن رو تحمل کنن. میبوسمت دوستم.
الی
پاسخ
مرسی عزیزه دلم اره من که اصلا دلم نمیاد ببینم گریه میکنن الهی نی نی ها همیشه تن شون سالم و سلامت باشه
آدرینا
18 آذر 92 12:06
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد