الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

نفس مامان

15 ماهگی نفسم

1392/11/22 22:26
نویسنده : الی
809 بازدید
اشتراک گذاری

22 بهمن 1392

سلام به فرشته کوچولوی خوشگلم بغل

دختره نازم 15 ماهگیت مبارکککککککککک ماچ

خیلی خیلی شیرین و دوست داشتنی شدی اصلا نمیتونم یه لحظه رو بدونه عزیزکم حتی تصور کنم شما هم که قربونت برم راه به راه من و صدا میزنی و برام بوس میفرستی فدای دختره با محبتم برم من .  قلب

یه مدت بود خیلی بداخلاقی میکردی و نق زدن و گریه هات زیاد شده بود که بعدا فهمیدم واسه دندوناته اما خدا رو شکر دوباره شدی همون الینای مهربون و خوش اخلاقم . ماچ راستی اینم بگم که اصلا خوب غذا نمیخوری و من هنوز با این مسئله مشکل دارم گریه مامان جونییی خوب غذا بخور و من و این قدر حرص نده نیشخند

خیلی بانمک بابا محسن و بابادون صدا میزنی به حسابه خودت میخوای بگی باباجون خنده . وقتی آب میخوای میگی آب بده زبان. به بابای منم میگی بابایی فدات بشم که عاشقه بابایی هستی . میگیم الینا اسب چی میگه , میگی پیتیکو پیتیکو نیشخند .  به کفشات و جورابات میگی پا زبان .وقتی خرابکاری میکنی میگی هیییییی نیشخند , کنترل تلویزیون و دستت میگیری و کانال و عوض میکنی و بعدش میگی وای وای وای وای قهقهه . میدونی که به چیزای خطرناک نباید دست بزنی خیلی بانمک انگشت ه اشاره تو تکون میدی و میگی نه نه نه نه نیشخند. عکسای من و بابا تو که میبینی هی پشت سر هم میگی مامان بابا , مامان بابا . ماچ وقتی میگم خوشگلم ,خانومم خودت و لوس میکنی میگی نانانانانا . زبان

مامان جون الانم اجاز نمیدی من بیشتر از این با لب تاب کار کنم شیطونکم بعدا میام و از کارات بیشتر مینویسم . ماچ

عاشقانه دوستت دارم . ماچماچماچ

قربونت برم اینجا تازه از خواب بیدار شده بودی ماچ

الینا در حاله خرابکاری خنده

داری کانال تی وی رو عوض میکنی فدات بشم من قلب

ای جونننم چه ذوقی زدی عسسسسسسلم ماچ

الینا خانوم صاحب لب تاب از خود راضی

فدای نگاهت بشم من ماچ

پستونک عروسک تو داری میخوری قهقهه

 

پسندها (2)

نظرات (9)

آدرینا
23 بهمن 92 14:50
topolooooo
23 بهمن 92 17:17
ماشاا...خانمی شده واسه خودش ولی از نوع شلوغ کارش انشاا...خدا حفظش کنی نی نی به این نازی داری زود به زود آپ کن مامان مهربون ما منتظر شیرین کاری و خبرای جدید هستیم
الی
پاسخ
مرسی دوسته خوبم دخمل شلوغ کارم نمیزاره زود به زود آپ کنم چشمممم حتما سعی خودمو میکنم
زهره
24 بهمن 92 9:47
ای جوونم علوسکه خوشملم فداش بشم روز به روز داره جیگرتر میشهموچ ابداااارمامان الینا خیلی گلی
الی
پاسخ
ممنونم زهره جون بوووس از طرفه الینا
زهره
24 بهمن 92 9:52
الینا جلو دوربین به دنیا اومده بلده چه ژستای خوشگلی بگیره
الی
پاسخ
اره خیلی بلاست اما جدیدا همش میخواد دوربین و ازم بگیره اجازه نمیده ازش عکس بگیرم دخمل بلا
مامان هستی و هیلدا
27 بهمن 92 10:54
سلام خانومی وای چه دخملی شده ... شیرین و خوردنی خدا حفظش کنه چقدر هم آرومه طفلکی هیلدا که پدر منو درآورده بس که شیطونه ... از دیوار راست میره بالا مهمونی رفتن و مهمون پذیرفتن رو تعطیل کردم تا اطلاع ثانوی . چون اینقدر شیطونی میکنه که اعصاب واسه من نمی مونه منم که حساسم و دوست ندارم شیطونیاش کسی رو اذیت کنه البته همه دوستش دارن الینای خوشگلم رو ببوسی .. یه ماچ آبدار
الی
پاسخ
سلام مامان هستی و هیلدای عزیز خوبی ؟؟ دخملای نازت خوبن ؟؟ ماشالله خانوم شده هیلدای خوشگلم ماچ مالیش کن از طرفه من وروجک و اره الینا دخمله آروم و مظلومیه قربونش برم اذیتم نمیکنه فقط بد غذاست که من از این موضوع حرص میخورم زیادددددد بزار شیطونی کنه و راحت باشه بچه است خوب همه این و میتونن درک کنن گناه میدن طفلی ها از همین الان هی بگیم بازی نکن این و دست نزن و اونجا نرو برو ولش کن بزرا راحت باش ببوسش از طرفه من
رها
28 بهمن 92 0:23
ولنتــ ـایــ ن مبـــــــــ ــــــارک اگــ ه شُکلـاتــ بـــودی شیـــریـ ن تــ ــریــ ن بـــودی اگــ ه عــروسـک بـــودی بـغلــی تــ ـــریــ ن بـــودی اگــ ه شمـ ــع بـــودی روشــ ن تـ ـ ـریـ ــ ن بـــودی وتــازمــانــی کــ ه دوسـتِ منــی عــزیـــز تـــرینــی ولنتــ ـایــ ن مبـــــــــ ــــــارک
الی
پاسخ
مرسی رها جون
مامان توتو و الینا
29 بهمن 92 15:04
ماشااله که الینا خانوم بزرگ شده ....15 ماهگیتم مبارک باشه... روز به روز خانوم تر میشی ها....
الی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
elham
4 اسفند 92 22:59
چه شیطون بلایی شده ماشالا
الی
پاسخ
خرید تقویم سال1393
15 اسفند 92 1:04
سلام سال نو مبارک اگه دوست دارید برای کوچولوهاتون تقویم سال 93 رو درست کنید حتما از وبلاگ ما دیدن کنید با خرید تقویم در فرمت png میتوانید تقویمی با عکس های فرزند دلبندتان داشته باشید. این فایل ها در اندازه پوستری هستند. http://t1393.blogsky.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد