الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

نفس مامان

نگرانی های مامانی

1391/2/13 20:42
نویسنده : الی
760 بازدید
اشتراک گذاری

١٣ ادیبهشت 1391

سلاممممممممممممم عسل خوشمزه ی مامان  خوبی عشقم ؟؟؟ ماچ

الهیییییییییییی حالت خوبه خوب باشه کوچولوی مامانیییییییییی

مامانی این چند وقت که نتونستم واست بنویسم عذر خواهی میکنم اخه حاله مامانی خوب نبود همش حالت تهوع داشتم سبز اما خدا رو شکر الان خیلی حالم بهتره .

از دیشب واست بگم که تا صبح درد داشتم گریه و صبحی هم دلم واینستاد که نرم دکتر به بابایی زنگ زدم و کلی گریه کردم بس که ترسیده بودم نگران بابای مهربون هم زود خودش و رسوند خونه و با هم رفتیم بیمارستان پیش خانم دکتر مهربون که همش بهم دلداری داد که این دردا به خاطره بارداریه و ، واسمون سونو نوشت که باید عصر میرفتم انجام میدادم . از اون موقع تا وقتی که رفتیم سونو خیلی ناراحت بودم و همش نگران نفسم بودم ناراحت اما خدا رو شکر وقتی آقای دکتر سونوگرافی کرد و گفت همه چیزت خوبه خوبه بغل و بعدشم شما رو به من و بابایی نشون داد الهیییییییییییییی من قربونت برم که چه قدر کوچولو بودی ماچ و قلب خوشملتتتتتتتتت تند تند میزد قلب اون موقع واسه ی تمام دوستای منتظرم دعا کردم و اشک امونم نمیداد الهییییییییییییی مامان دورت بگرد لوبیای مننننننننننن. ماچ

مامانی خیلی خوشحالم هنوزم نمیتونم باور کنم که یه موجود زیبا و خوشکل که شما باشی تو دلمه و داره در وجود من پرورانده میشه  الهییییییییییییییی همیشه سالم باشی و سلامت بیای تو بغل من و بابایی .ماچ

خیلی دوست داریممممممممممممممم ماچماچ

اینم عکس خوشکل و نازت بووووووووس قده یه دنیاااااااااااااااااااا ماچماچماچ

                                                                           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله بهار مامان امير مهدي
23 اردیبهشت 91 17:03
روز مادر مباركت باشه عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد