الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

نفس مامان

9 هفتگی

1391/2/3 0:06
نویسنده : الی
808 بازدید
اشتراک گذاری

2 اردیبهشت 1391

سلام نفس مامانی خوبی همه ی زندگیم ؟؟؟ ماچ

مامان جون من و بابایی امروز رفتیم دکتر و خانم دکتر گفت همه چیز خوبه ولی هنوز زوده واسه شنیدن صدای قلب شما مامانی دلم آب شد که این دکترا همش میگن زوده زوده افسوس . حالا باید صبر کنم تا همون 12 هفته که دوباره میرم دکتر و سونو و تا اون موقع باید کلی انتظار بکشم قلبونت بشم من .

امشب با بابا محسن رفتیم بازار واست یه دامن و ساپورت خوشکل خریدیم خجالت البته چون ازش خوشمون اومد خریدیم این اولین لباسیه که از وجودت خبر داریم و واست میخریم مبارکت باشه عزیزمبغل انشاالله سالم به دنیا بیای و بپوشیش واسه مامان و بابا حسابی قر بدی الهی دورت بگردم من .

                                                                            

مامانی امروز از صبح که بیدار شدم تا همین الان که ساعت 11 شبه حالت تهوع داشتم ناراحت نمی دونم چرا این قده شیطونی میکنی و تو دل مامانی تکون تکون میخوری. چشمک

امروز بعد از مدتها رفتم باشگاه که دوستام و ببینم که کلی باهام دعوا کردن که تو چرا امدی ما خودمون میومدیم پیشت ناراحت و بهم قول دادن که همش به من و شما سر بزنن و همش از من درخواست داشتن که مراقب شما باشم .ماچ

عزیزم خیلی خیلی دوست داریمممممممممممم. ماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
3 اردیبهشت 91 13:42
مبارکش باشه ایشالااااااااااااااا . سالم بیاد بیرون از دل مامانش و زود بپوشه دامن به این خوشگلی رووووووووووووووو بوس برای نفس خوشگل
ela
3 اردیبهشت 91 15:08
سلام الی جونم لباس نی نی خیلی نازه ان شا الله که سالم باشه وبپوشه وبراتقر بریزه
احلام
6 اردیبهشت 91 13:38
ای جاااااان نفس خاله احلام چه لباسهای خوشملی داره الهی زودی بزرگ بشه بسلامتی و این لباسهای خوشملو بپوشه و خاله احلام براش غش و ضعف بره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد