الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

نفس مامان

نفس مهربونم

1391/2/1 18:10
نویسنده : الی
595 بازدید
اشتراک گذاری

ا اردیبهشت 1391

سلام نازنینم خوبی نفس مادر؟؟؟ ماچ

مامانی امروز جمعه است و من خیلی دلم گرفته گریه البته جمعه ها همیشه اینجوریه ولی امیدوارم با اومدن شما دیگه واسم دلگیر نباشه .

عزیزه دلم امروز 8 هفته و 6 روزته فردا میشی 9 هفته هوراااااااااااا قراره با بابایی بریم دکتر ایشالا که بتونم صدای قلب کوچمولوتو بشنوم شیرینم . قلب

قربونت برم که این قدر حرف گوش کنی چون حال مامانی خیلی خیلی بهتره الهی من دورت بگردم .

بازم ازت عذر خواهی میکنم که نمی تونم درست و حسابی غذا بخورم و از غذا خوردنم لذت نمیبرم اما قول میدم تا جایی که بتونم به فکر شما باشم قند عسلم .

گلم برای مامان و بابا دعا کن .

دوست داریممممممممممممممم. ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله بهار
2 اردیبهشت 91 19:09
سلام رفتي سونو زود بيا بنويس منتظرم.بوس واسه هر دو تون
الی
3 اردیبهشت 91 0:56
سلام بهار جونی عزیزم دکترگفت باید سونو وازینال شی اگه میخوای صدای قلب نی نی رو بشنوی منم چون یه بار شده بودم ترسیدم واسه بچم خطر داشته باشه گفت با گوشی هنوز زوده که شنیده بشه منم صبر میکنم تا 12 هفته که برم دکتر سونو بشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد