الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

نفس مامان

برای فرزندم

1391/1/27 17:43
نویسنده : الی
921 بازدید
اشتراک گذاری

٢٧ فروردین 1391

سلام جیگر گوشه خوبی مامانی؟؟؟

عزیزه دلم امروز خدا رو شکر حاله مامانی خیلی بهتر شده آخه دیشب خیلی حالم بد بود همش درد داشتم و خیلی نگران تو بودم قشنگم اما امروز خیلی حالم خوبه و تصمیم گرفتم دیگه از تو خونه بیرون نرم تا حسابی حالم بهتر بشه و شما هم همش اذیت نشی.

میوه ی دلم مامان تو ببخش اگه صبحها دیر از خواب پا میشه و نمی تونه زیاد صبحونه بخوره نگران آخه مامانی خیلی تنبل شده و همش دلش میخواد بخوابه خنده ولی از این به بعد قول میده زیاد شما رو گرسنه نگه نداره .ماچ

مامی جونم هنوز نمیدونم دخملی یا پسمل ؟؟؟ ولی فقط آرزو میکنم که سالم و سلامت باشی و تو دل مامانی بهت خوش بگذره و صحیح و سالم به دنیا بیای . ماچ

بهار زندگی مامان ،‌ این دو ماه رو هم محکم بچسب به دل مامانت که خیالم راحت بشه و بعدش دیگه هیچ نگرانی نداشته باشم.

از بابا محسن برات بگم که همش با هات حرف میزنه و روی شیکم مامان واست بوس میزاره و خیلی خیلی دوست داره  . از روزی هم که اومدیم خونه خودمون همش بهش زحمت دادم و واسمون آشپزی میکنه دستش درد نکنه که این قدر به فکر من و شماست از بابایی تشکر میکنیم .

عزیزم خیلی دوست داریم قلب یه دنیا بوووس واسه عشق زندگیم ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله بهار
31 فروردین 91 12:10
س عزيزم صدا قلب ني ني رو رفتي سونو بشنوي.راستي لينكت كردم تو هم منو لينك كن
الی
31 فروردین 91 12:37
سلام خاله بهار مهربونم عزیزم شنبه باید برم دعام کن که همه چیز خوب باشه نی نی گلت چه طوره ؟؟؟؟ حتما لینک میکنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد