الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

نفس مامان

دلتنگ عزیز جون و آقا جونی

1391/1/25 21:13
نویسنده : الی
492 بازدید
اشتراک گذاری

٢٥ فرودین ١٣٩١

سلام کنجد کوچولوی مامان

خوبی عزیزه دلم ؟؟؟ ماچ

مامانی امروز برگشت خونه خودمون پیش بابا جونت که خیلی دلش واسه من و شما خوشملک تنگ شده بود.

تو هواپیما همش استرس داشتم که نکنه اتفاق بدی واسه شما بیوفته و همش با خودم صلوات میفرستادم که خدا رو شکر هر دومون صحیح و سالم رسیدیم پیش بابا جون.

مامانی سر غروب یهویی دلم گرفت آخه به عزیز جون و اقاجون و خاله ها و دایی ها عادت کرده بودم گریه اونجا کلی بهمون رسیدگی کردن که بازم ازشون تشکر میکنم اما دلم واسشون تنگ شده مخصوصا دایی امیر که خیلی ناراحت بود که من دارم از پیششون میرم اخه دایی امیر دایی کوچولویه و ٩ سالشه و خیلی خیلی شما رو دوست داره و همش واسه شما سپند دود میکرده و رو شیمک مامانی واست بووس میذاشته.

نفس مامان واسه بابایی دعا کن که کارش درست شه و زوده زود برگردیم پیش عزیز جون اینا چون اونا هم خیلی به ما وابسته شدن .

الان که دارم واست مینویسم رفتم تو هفته ٨  الهی قربونت بشم که روز به روز داری بزرگتر میشی . مامانی خوب خوب غذا بخور تا تپل مپل و ناز شی الهی مامان دورت بگرده.قلب

خیلی خیلی دوست دارمممممممممممم. ماچماچماچ

                                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
26 فروردین 91 12:40
قربونت برم می فهمم چی می گی . ایشالا زود زود هم نفس مامان تپلی می شه هم باباش کارش درست می شه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد