الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

نفس مامان

6 هفتگی

1391/1/16 20:55
نویسنده : الی
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

16 فروریدن 1391

سلام خوشکل ماماننننننننننننن


خوبی نفسم ؟ الهی من قربونت بشم

امرزو من و بابایی رفتیم واسه اولین بار دکتر  و سونو شدم فدات بشم من که هنوز خیلی کوچمولویی  وقتی خانم دکترمهربون  سونو کرد کلی ذوق کردم   اصلا باورم نمیشد که داره این چیزای خوب و در مورده شما میگهماچ کلی هم خوشحال بود که گفت به به قلب کوچلوی شما هم تشکیل شده اما گفت هنوز زوده که صدای خوشکل قلب تو بشنویم ایشالا 6 هفته ی دیگه من کلی واسه اون روز ذوق دارم الهی دورت بگردم

این عکس زیبای قلب شما که خانم دکتر بهمون داد ای جونمممممممممممم

 

مامانی من و بابا انشاالله فردا از تهران برمیگردیم و میریم پیش عزیز جون اینا که کلی واست خوشحالن.

جیگر مامان من و بابایی خیلی خوشحالیم که خدا شما فرشته ی زیبا رو بهمون داد  و بازم شاکر خدای مهربون هستیم.

دوست داریم و عاشقانه و بیصبرانه  منتظره دیدن روی ماهتیم . 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
17 فروردین 91 19:02
ایشالا سالم و سلامت زود بیاد بغلتون . خوشگل خاله نی نی خوبی باش خوب بچسب به دل مامانت و بزرگ شو و تپلی بیا دنیاااااااااااا . از طرف خاله سارات
الی
18 فروردین 91 12:54
قربونت برم خاله سارای مهربون ایشالا نی نی تپل شما هم محکم به دل مامانش میچسبه و صحیح و سالم دنیا میاد میشه یه دوست خوب و شیرین واسه ی نی نی ما ای جونممممممممم
خاله بهار
18 فروردین 91 14:21
س الي جون منم رفتم سونو الان ده هفته هستم تازه صدا قلب ني نيم برام گذاشت نميدوني انگار دنيارو بهم دادن خدايا شكرت .خيلي خوشحال شدم ني ني تو زود ديدي و مث من استرس بهت دست نداد ايشالله زود زودم صداقلب كوچولوشو ميشنوي.نميدوني چه حسي داره.التماس دعا
الی
20 فروردین 91 0:01
سلام بهار جونم خیلی خیلی واست خوشحال شدم خدا رو شکر که نی نی سالمه خاله قربونشششششششششششش میدونم چه حس خوبیه ایشالا همه ی منتظرا این لحظه ی شیرین و تجربه کنن بوس واسه نی نی خوشگلت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد