الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

دلتنگ بابایی

1391/1/4 17:02
نویسنده : الی
904 بازدید
اشتراک گذاری

  ٤ فروردین 1391                                             

scraps orkut

 

سلام همه وجودممممممممممممممممم

خوبی مامانی ؟ ماچ

عزیزه مامان امروز 4 فروردینه و من و بابایی از 28 اسفند اومدیم خونه عزیز جونت واسه تعطیلات نوروز ,  اما امروز بابایی رفت چابهار و من و شما رو تنها گذاشت  البته این و بگم که بابایی مجبور بود بره آخه باید از فردا بره سره کار و اصلا دوست نداشت ما رو تنها بزاره ولی خدا رو شکر که پنجشنبه برمیگرده که 13 فروردین و باهم باشیم و بزنیم به دل طبیعت  مامانی این اولین باره که من و بابایی و شما با هم میریم گردش ای جونمممممممممممممممممممممم انشاالله این یک هفته هم زوده زود میگذره و بابایی مهربون میاد پیشمون

کوچولوی مامان دکتر بهم واسه 16 فروردین وقت داده که با بابایی داریم میریم تهران که همه چیز و چکاب کنه و صدای زیبای قلب شما رو بشنویم  الهی من قربون اون قلب کوچولوت برم عزیزه دلم من و بابایی بیصبرانه منتظره اون روزیم

نفس مامان حسابی تو دل مامان خوش بگذرون قربونت برم که خیلی خیلی کوشمولویی

عاشقانه دوست داریمممممممممممممممم

 

                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

adi
4 فروردین 91 20:21
مبارکت باشه عزیزم. به سلامتی. ان شالله بارداری راحتی داشته باشی و نی نی سالم بیاد تو بغلت. واسه ما منتظرها هم دعا کن
الی
4 فروردین 91 20:35
مرسی ادی جونم من واسه همتون دعا کردم ایشالا بیای خبر مامان شدنت و بهم بدی
بابایی
8 فروردین 91 6:10
سلام عزیز دلم الهی که من قربونتون بشم .من که خیلی دلم واستون تنگ شده .انشاء اله منم تا دو روز دیگه اونجام. میبوسمتون
ela
24 فروردین 91 19:11
ای جونم الهی که خاله الا قلبون اون قلب خوشگل بره وهر چه زودتر این چند هفته هم بگذره ومامانی صدای قشنگ قلبتو بشنوه .به نی نی منم بگو دیگه تنبلی بسه پاشو بیا تو دلت مامان قول می دم ماما خوبی باشم براش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد