الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

بوی بهار و عید نوروز

1390/12/28 23:07
نویسنده : الی
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه مامانیییییییییییییی {#emotions_dlg.e38}

خوبی نفسم؟؟؟؟

مامانی امروز دوباره رفتم آزمایش دادم بتا حسابی رفته بود بالا 472 خیلی خیلی خوشحال شدم  دیگه خیالمون  راحت شد که شما کوچولوی مامان محکم محکم چسبیدی به دل مامانت الهی من فدات بشم

                                                                

عزیزم دو روزه دیگه زمستون تموم میشه و فصل بهار از راه میرسه  مامانی من پارسال آرزو کردم که امسال شما بیای تو دلم و خدا رو شکر که به آرزوم رسیدم . من و بابایی خیلی خوشحالیم که امسال سر سفره هفت سین تنها نیستیم و شما هم پیش مایی الهی دورت بگردم. عیدت مبارک جیگر مامان و بابا .

                                            

                                                                            

دردونه ی مامان حسابی خوش بگذرون تو دل مامانی منم خیلی خیلی مراقبتم عزیزم  بابابی مهربونتم مراقب من و شماست  خوشکل مامان .

نفس مامان خوب خوب غذا تو بخور تا تپل مپل و ناناز شی خوشمزه ی من

                                                                        

scrap for orkut

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابایی
29 اسفند 90 13:42
الهی قربونش بشم که آخر سالی دل من و مامانی رو شاد کرده .انشااله که تا اخری که به دنیا میایی صحیح و سالم باشی و مامانی رو زیاد اذیت نکنی چون خودت می دونی که عزیزم مامانی تا حالا خیلی خیلی اذیت شده فدات بشم ما بیصبرانه منتظر اومدنتیم عزیزم
خاله آرام
1 فروردین 91 23:24
سلام عیدتون مبارک باشه اومدن نی نی هم مبارکتون باشه و انشاا... سالی همراه با سلامتی و دلخوشی ÷یش روی داشته باشید
هانی
6 فروردین 91 21:34
سال نو مبارک شما که خدا رو شکر عیدی خوبی گرفتید...انشالا که محکم به دلت بچسبه 2تا نی نی هشدلللللللل........ وبلاگت خیلی خوشگله ایشالا عکسای نی نیتو 9ماهه دیگه واسمون بذاری
الی
7 فروردین 91 15:02
مرسی هانی جونم ایشالا بیای خبر مامان شدنت و بهم بدی عزیزم من دلم روشنه که امسال حتما نی نی میاد تو دلت بووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد