الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

دلتنگی

1390/12/17 21:34
نویسنده : الی
891 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه ی دلم

خوبی مامانی؟؟؟ نمی دونم الان که دارم واست می نویسم واقعا تو وجودم لونه کردی یا نه ؟ {#emotions_dlg.e25}

کوچولوی عزیزم خیلی دلم واست تنگ شده بود گفتم بیام و باهات حرف بزنم. {#emotions_dlg.e38} الهی مامان فدات بشه که داری بهم نزدیکتر و نزدیکتر میشی ، الان چند روزه بیشتر احساست  میکنم قند عسلم . {#emotions_dlg.e11}

مامانی اگه بدونی که چه قدر من و بابایی منتظر اومدنتیم خیلی زیادددددددددددددد  {#emotions_dlg.e46}بابایی که خیلی امیدوارتر از منه {#emotions_dlg.e28} اما من بازم مثل همیشه استرس دارم {#emotions_dlg.e39} و بعضی اوقات هم اشکام سرازیر میشه {#emotions_dlg.e13} اما دوستای خوبم تو کلوب همیشه به من لطف داشتن و بهم دلگرمی میدن خیلی دوسشون دارم و ازشون تشکر میکنم .{#emotions_dlg.e11}

این چند وقت حسابی مزاحمه بابایی شدم و بهش کلی زحمت دادم ایشالا که بتونم واسه بابای مهربونت جبران کنم. {#emotions_dlg.e1} آخه بابایی خیلی خیلی دوست داشتنی و مهربونه. {#emotions_dlg.e20}

عزیز دردونه ی مامان این دفعه دیگه مامان و سر کار نزار {#emotions_dlg.e10} و محکم محکم به دل مامانی بچسب {#emotions_dlg.e38} و مامان و بابات و خوشحال کن قول میدیم دنیا رو به پات بریزیم و چیزی واست کم نزاریم شیرینم .

عزیزه دل مامان ، من و بابایی هنوز تهرانیم ایشالا جمعه پرواز میکنیم به سمت خونه من خیلی خوشحالم امیدوارم زودتر بیام و خبر اومدنتو برات بنویسم عسلکم . تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خیلی دوست داریممممممممممممممم {#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}

                                                                    

scraps for orkut

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله آرام
17 اسفند 90 22:42
سلام الی جونم امیدوارم نی نی ها بدلت محکم بچسبن تا نه ما.... خدا خودش کمکت میکنه و بهترین رو برات رقم میزنه راستی خیلی با احساس مینویسی دوست دارم و امید دارم بزودی مامان بشی
الی
17 اسفند 90 22:58
سلام مرسی خاله آرام مهربون ممنونم ازت عزیزم ایشالا که به زودی خبر مامان شدن تو بشنوم راستی مامان مهربون و ماهی میشی هااااااا
خاله بهار
18 اسفند 90 23:20
ايشالله اين دفعه با خبراي خوب بياي و بگي مامان شدي به اميد خدا خدا بخواد بده ميده الي جون فقط تو رو خدا برام دعا كن خدا بهم ني ني داد اونم خودش داد چند روز پيش رفتم دكتر سونو نوشت گفت 6 هفته اي ولي فقط ساكه جنين توش نيس حالا قراره اخره ماه برم سونو. باورت ميشه اونقد برام سخت بود وقتي دكتر گفت تموم عالم رو سرم خراب شد چرا ميشه امسال خدا عيدي بهم بده و بچم بياد تو دلمو جاي دختر از دس دادمو پر كنه ؟خدا ميدونه حال هيچي ندارم الان يه هفتس كلوپمونم نيومدم به دوستا بگو برام دعا كنن تو رو خدا شايئ بدوني چي ميكشم بين بودن ونبودن و داشتن ونداشتن التماس دعااااااااااا
مامان مریم
19 اسفند 90 15:24
الی جونم ایشاللله این بار نی نی هات محکم بچسبن به دلت وهمش بیای از خاطرات نی نی برامون بنویسی منم مامان منتظرم
مامان مریم
19 اسفند 90 16:20
سلام الی جون منم یه مامان منتظرم به منم سر بزن امیدوارم نی نی هات بچسبن محکم محکم به دلت
ela
19 اسفند 90 17:48
سلام الی مهربونم خوبی ؟؟؟؟ ان شا الله که نی نی نازت الان داره خودشو می چسبوه به دل مامانش وخدا به شما وباباش این عیدی خوب رو بده دوست دارم اینجا بشهجایی که قراره از لحظه لحظه زندگی وخوشبختی ولبخند نی نی نازت بنویسی.
arezu
19 اسفند 90 19:24
سلام امیدوارم که زوده زود با خبرهای خوب بیایی و همه بچه های کلوپ رو خوشحال کنیییییییی اون روز نزدیکه انشاا....................
الی
19 اسفند 90 21:53
سلام بهار جونی امیدت به خدا باشه خودش بهت داده ایشالا خودشم واست نگهش داره خیلی واست دعا میکنم ایشالا که خیره عزیزم فقط آرامش تو حفظ کن خانمی ایشالا که نی نی نازت محکم میچسبه به دل مامانیش
الی
19 اسفند 90 22:00
مرسی الا جونم خیلی خوشحالم که دوستی مثل شما دارم منم واست آرزو میکنم این سال نی نی بیاد تو دلت و دلتنگی هات تموم شه عزیزم
الی
19 اسفند 90 22:02
مامان مریم عزیز ایشالا نی نی نازت به زودیه زود میاد تو دلت و سال بعد این موقع تو بغلت واست خیلی دعا میکنم عزیزم
احلام
19 اسفند 90 23:42
انشالله اومده توی دلت و محکم چسبیده توی دل مامانش راستی نی نی ناز فقط نفس مامانش نیست نفس خاله احلامش هم هست
الی
20 اسفند 90 10:42
الهی قربون خاله احلامه مهربون برم من خیلی لطف داری عزیزه دلم واسم دعا کننننننننننننن
ela
25 اسفند 90 14:44
سلام الی عزیزم خیلی خیلی خیلی ............. بهت تبریک می گم امیدوارم که نی نی یا نی نی های نازت صحیح وسالم به دنیا بیان وبپرن بغل مامانشون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد