الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

درد دل با خدا ...

1390/12/14 11:51
نویسنده : الی
657 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربونم

خدای بزرگ

خدایی که همیشه همراهم بودی و من یاری کردی ازت میخوام این بار هم این بنده ی حقیرتو کمک کنی .

خدایا نمی خوام شکایتی کنم اما خیلی خسته شدم خدایا نا امیدم نکن. خدایی که از همه کس به من نزدیکتری و من فقط از خودت کمک می گیرم .

خدای مهربون نگاه پر مهرت را از زندگی من و همسرم بر ندار.

خدای آسمانها تو که این قدر مهربان و بخشنده ای مثل همیشه دل من و شاد کن .خدایا من و از داشتن این چنین نعمت بزرگی یعنی مادر شدن بی نصیب نگردان.

خدایی که من بعضی اوقات از بی توجهی ات دلگیر میشوم اما تو دوباره  با آغوشی باز مرا میپذیری ، خدایا منو ببخش گریه تو خودت صلاح همه ی بنده هاتو میدونی و هر وقت خودت بخواهی به آنها نعمتی عطا میفرمایی ، خدایا کاستی های من و نا دیده بگیر.

خدایا زمان رسیدن به کودک دلبندم و نزدیک بفرما  آمین

من منتظر کرم و لطفت هستم و  فقط به خودت توکل دارم خدایا فرزندم را به دست تو  سپرده ام.

خدای مهربان برای همه ی داده ها و نداده هایت شکر می گویم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
14 اسفند 90 15:18
ایشالا زوددد زودد مامان میشی عزیز دلم
احلام
15 اسفند 90 23:44
مواظب خودت باش عزیزممممممممم خدا پشت پناهت
الی
16 اسفند 90 11:25
مرسی از شما دوستای مهربونم احلام جونم منم دعات میکنم که ایشالا نی نی نازت زوده زود بیاد تو دلت
ثمین
16 اسفند 90 11:26
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد