الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

دعا برای آمدنت

1390/12/11 16:17
نویسنده : الی
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق زندگيم خوبي عزيز مادر؟ قلب

ماماني امروز رفته بودم امامزاده صالح خيلي دعا کردم کلي اشک ريختم که خدا شما هديه ي زيبا ر و هر چي زودتر به من و بابايي بده .

عسلکم ماماني خيلي نگرانه که شما دوست نداشته باشي بياي پيشمون  من قول ميدم خيلي خوب ازت مراقبت کنم .

خوشکل مامان کي ميشه که اين انتظار به سر بياد، من و بابايي واسه اون موقع لحظه شماري ميکنيم قربونت برم پس بيشتر از اين منتظرمون نزار .

 خدایا دل من و همسری رو شاد کن .

عاشقانه دوست داريم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل
7 اسفند 90 1:23
ایشالا که به زودی میاد تو دلت
بابایی
9 اسفند 90 14:11
سلام بابایی .زود بیا عزیم که مامانی خیلی منتظرت و برا اومدنت داره لحظه شماری می کنه عشق من زیارتت قبول انشاء اله که هرچه زودتر انتظارمون تموم شه و زندگی پر از مهر و محبتمون با اومدن بچه مداومتر و محکمتر ادامه پیده کنه
eli
11 اسفند 90 0:20
مرسی محسن جونم ممنونم که این قدر هوای من و داری عزیزم ایشالا این روزای سخت تموم میشه خیلی دوست دارم
eli
11 اسفند 90 0:21
مرسی نایسل جونم از لطفتون ممنون
احلام
11 اسفند 90 21:05
انشالله مامانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد