الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

عسل مامان زود بیا پیشمون

1390/12/1 14:06
نویسنده : الی
737 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان

خوبی عزیزم؟؟؟ خوش میگذره ؟؟؟؟ الان کجایی عزیزه مادر ؟؟؟ ماچ

مامانی من خیلی نگرانم ناراحت نکنه این ماه هم نیای تو دلم گریه بهم قول بده که دیگه بیای و بیشتر از این ما رو تنها نزاری .

                                                                 

 

مامانی دیگه بار و بندیلت رو جمع کن زود بیا . دل من و بابایی خیلی واست تنگ شده دیگه تنبلی نکن عزیزم من و بابایی منتظرتیم نفس مامان.بغل

عسلکم من قول میدم مامان خوبی باشم واست و بابایی هم بهترین و مهربونترین بابای دنیا.

نفس مامان و بابا زودتر بیا و دل ما رو شاد کن .

                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد