الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان

خبرای خوب

1391/4/4 21:18
نویسنده : الی
810 بازدید
اشتراک گذاری

4 تیر 1391

سلام دخمله خوشگلمممممممممممم خوبی نفسه مادر؟؟؟

الهی قربونت بشم که داری اظهاره وجود میکنی واسه مامانت ماچ دیشب برای اولین بار تو دلم تکون خوردی منم کلی ذوق کردم خوشمزه و از بس هول کردم بابایی رو بیدار کردم و همش اشکام میریخت بابا هم کلی ذوقید و قربون صدقت رفت  قربونت بشم اون لحظه واسه ی همه دوستای منتظرم دعا کردم تا این حسه شیرین و تجربه کنن . الهیییییییییییییی آمیییییییییییییییییین .

مامانی امروز کلی خبرای خوب شنیدم اولیش مامان شدنه دوستم تبسم بود خدایا شکرت که جوابه صبره دوستم و دادی خیلی ممنونم ازت خدا جونممممممممممممم . دومیشم هم که به زودیه زود دوستم خاله نسرین قراره ازدواج کنه هوراااااااااااااااااا دلقک من و تو قراره شهریور  بریم جشن عروسیش عزیزم البته شما تو دله مامانی .

دختره عزیزم تو همه چیزمی همش باهات حرف میزنم و دردل میکنم و همه حرفام  و بهت میگم الهی سالم  و سلامت به دنیا بیای و بشی محرمه رازم خانومیه منننننننننننن الهی فدات بشممممممممممم.ماچقلب

عزیزه دلم الان 18 هفته و 1 روزته قراره تا 2 هفته ی دیگه بریم تهران واسه سونوی سه بعدی الهی همه چیز خوب باشه آخه مامانت همیشه نگرانه سلامتیته گلم نگران تازه قراره کلی چیزای خوشمل خوشمل واست از اونجا بخریم الهییییییییی دورت بگردم دختره گلممممممممممممممم .

عاشقانه دوست دارمممممممممممم و منتظره دیدنه روی ماهتم. ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
5 تیر 91 22:54
سلام عزیزم . امیدوارم همیشه دلت شاد و اشک چشمات از ذوق باشه . همیشه هم سلامت باشید ارزوی بهترینا رو واستون دارم من با اجازتون لینکتون کردم . مرسی
تبسم
7 تیر 91 22:16
الهی دخترمون صحیح و سالم بدنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد