الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان

16 هفتگی

1391/4/31 15:17
نویسنده : الی
643 بازدید
اشتراک گذاری

19 خرداد 1391

سلام حبه انگورم خوبی عزیزه دلم قلب

مامانی رو ببخش که خیلی وقته نتونسته واسه نفسش چیزی بنویسه ناراحت عزیزه دلم من حدودا یک ماه میشه که خونه عزیز جونم و بابایی هم تو خونه خودمون تنهاست خیلی دل تنگشم گریه بابا هم دلش واسه من و شما حسابی تنگ شده و لحظه شماری میکنه که برگردیم خونه .نگران

گلم من و بابایی هنوز نمیدونیم دختری  یا پسر  ولی امیدوارم سالم و سلامت باشی مهم نیست دخمل باشی یا پسمل خوشکل مامان ماچ

میوه دلم قراره 2 روزه دیگه با خاله ریحانه برم دکتر و سونوگرافی بشم ایشالا دکتر بتونه جنسیت شما رو تشخیص بده بی صبرانه منتظره اون روزم .لبخند همه حدس میزنن شما دختری ولی بازم سلامتی عزیزه دلم مهمتره ماچ

خیلی خیلی دوست دارممممممممممممممممممممم ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
20 خرداد 91 21:16
ایشالا که نی نی خوشگلتون سالم و سلامت هست و خودش رو واسه مامانش نشون می ده فردا .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد