الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان

مامان و بابا منتظرتن عزیزم

1391/4/31 15:18
نویسنده : الی
558 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان امیدوارم خوب باشی که مطمئنم پیش خدای مهربون حالت خوبه خوبه.قلب

عسلکم من و بابایی 1386/4/12 ازدواج کردیم الانم 2 ساله که منتظره اومدنتیمبغل.مامانی زودتر بیا دیگه دارم خسته میشم بس که منتظرت موندمعصبانیدیگه بیشتر از این مامانی رو اذیت نکنافسوس.

نفسم من و بابایی برای اومدنت خیلی داریم سختی میکشیم اما همه رو به جون می خریم تا تو خوشکلکم زودتر بیای تو بغلمون.بغلماچ

مامانی من امروز تازه یاد گرفتم وبلاگ بسازم واسه ی عشق زندگیم قلب یه وبلاگ پر از عشق و محبت فقط برای تو نفسم تا وقتی به دنیا اومدی و بزرگ شدی بیای بخونیش امیدوارم دوست داشته باشی.لبخند

عشق مامان وبابا بیشتر از این منتظرمون نزار و زود بیا تو دل مامانیبغل تا یه زندگیه شیرین 3 نفره رو با هم بسازیمممممممممممم.ماچ

من هر روز دعا میکنم تا تو عسلکم زودتر بیای پیش من و بابایی دوست دارمممممممممممم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد