الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان

با کلی تاخیر و شرمندگی

1391/4/31 15:23
نویسنده : الی
655 بازدید
اشتراک گذاری

31 تیر 1391

سلام دختر مامان الهی قربونت بشم عزیزم خوبی؟؟قلب

مامان و بببخش آخه خیلی وقته نتونستم واست چیزی بنوسیم عزیزم آخه دستم و دلم به نوشتن نمیومد افسوس.

عزیزه دلم من و بابایی دو هفته پیش رفتیم تهران برای سونو و یه سری آزمایشات که من خیلی نگرانشون بودم نگران ولی خدا رو شکر سونو خیلی خوب بود و دکتر گفت وزنه خانوم طلا 360 گرمه الهی قربونه اون دست و پای کوچولوت برم من ماچ و مطمئنمون کرد که شما 100 ٪ دختری نیشخند و منم با خیال راحت واست خرید کردم و کلی چیزای خوشمل خوشگل خریدم ایشالا مبارکت باشه و به سلامتی از همشون استفاده کنی گلم .ماچ

اما از اونجایی که یکی از آزمایشا دیر آماده میشد و ما نمیتونستیم بیشتر از این تهران بمونیم توی مطب با یکی از دوستای نی نی سایتی آشنا شدم که کلی هم با هم حرف زده بودیم توی سایت خیلی با حال بود که اونجا دیدمش و باهاش آشنا شدم خیلی ماه و مهربون بود قرار شد جوابه آزمایش و واسمون بگیره و خیاله مامانی راحت شد لبخند از همین جا از خاله نیکای مهربون تشکر میکنم خیلی اذیتش کردم ایشالا اونم زوده زود به ارزوش برسه و نی نی نازش بیاد تو دلش همیشه واست دعا میکنم دوسته مهربونم . ماچ

خدا رو شکر وقتی خاله گفت ازمایش و به دکتر نشون داده و دکتر گفته نی نی سالمه سالمه خیالم راحت شد و انگار دنیا رو بهم دادن اخه خیلی این چند روز نگران بودم و بهم خیلی سخت گذشت ولی بازم ممنونم از دوسته خوبم و از خدای مهربون که هوامو داشت .

مامانی الان 22 هفته شدی و خانومی شدی واسه خودت تشویق و حسابی تکون میخوری و به دله مامان لگد میزنی قربونت بشم که وقتی تکون میخوری و واسه مامان دلبری میکنی حسابی ذوق میکنم  و همش خدا رو شکر میکنم از همچین نعمتی که بهم داده ایشالا قسمت و روزیه تمومه دوستای منتظرم بشه الهی آمین .

مامان جون امروز روزه اول ماه مبارک رمضانه و من امسال نمیتونم روزه بگیرم به خاطره شما خانومم اما ایشالا سالای بعدی جبران میکنم نیشخند پارسال این ماه که اومد خدا رو قسم دادم که ساله بعد بهم یه نی نی ناز بده از خدای مهربونم تشکر میکنم که من و به آروزم رسوند دوست دارم خدا جونننننننننننننن. خجالت

دخمل طلا من و بابایی روز شماری میکنیم که زودتر روی ماهت و ببینیم الهی سالم و سلامت به دنیا بیایی و عزیزه دلمون بشی بوسسسسسسسس. ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدرا
8 مرداد 91 10:07
سلام الی جون خوبی؟ نی نی گولو خوبه؟ خیلی خوشحال شدم که همه آزمایش هات خوب بود. چند روزه منتظر بودم بیای نی نی سایت خبری بهمون بدی دیدم ازت خبری نشد گفتم بیام اینجا حالتو بپرسم مواظب خودتو نی نی نازت باش بوووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد