الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان

دختر شیطونه دوست داشتنی من

1391/5/9 21:11
نویسنده : الی
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

9 مرداد 1391

سلام نفسه مادر خوبی دخملم ؟؟؟

الهی قربونت بشم که خیلی فعالی و همش تو دلمه مامانی وول میخوری و شیطونی میکنی نیشخند بعضی اوقات این قده لگدات محکمه که مامانی دردش مگیره گریه الهی عزیزم بشی با اون دست و پاهای کوچولوت چه جوری این قده محکم لگد میزنی ؟؟سوال عزیزم من عاشقه این لگدا و تکون خوردن هاتم و کلی ذوق میکنم خوشمزه و فکر کنم وقتی دنیا بیای دلم واسه این روزا تنگ بشه افسوس ولی عزیزم اونجوری هر روز رویه ماه تو میبینم و خدا رو شکر میکنم که همچین فرشته ای بهم داده . ماچ

خانم طلای من تا حالا دو بار سکسکه کردنت و متوجه شدم وایییییییییییی چه حالی میده کلی با بابایی خندیدیم و ذوق کردیم قربونه اون سکسکه کردنت بشم مننننننننننننن . ماچ

مامان جون من و بابایی تصمیم گرفتیم اسم شما رو الینا بزاریم یعنی نعمتی از جانب خداوند و نیکویی و نور و درخشانی امیدوارم وقتی بزرگ شدی اسمت و دوست داشته باشی عروسکم قلب . بابایی عاشقه این اسم هست تازه عزیز جون و آقا جون و خاله ها و دایی ها همه به این اسم صدات میکنن و عاشقانه دوست دارن. قلب

ملوسکم  الان 23 هفته و 2 روزته هر روز داری بزرگ تر و بزرگ تر میشی ماچ و شیکم مامانی قلمبه تر میشه خنده ولی واقعا دورانه شیرینیه الهی همه منتظرا این روزهای شیرین و تجربه کنند الهی آمییییییییین .

پرنسس کوچولو ، مامان و بابا عاشقانه دوست دارند وهمیشه آرزوی سلامتی واست میکنند تا شما صحیح و سالم دنیا بیای .ماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیه ی عشق
11 مرداد 91 16:57
سلام خاله الی
دخمل شما با من دوست میشه؟؟؟؟

------------------------------------------
سلاممممممممممممم مایکل جونممممممممم قربونت بره خالههههههههه دخمله من قابله شما رو نداره بوسسسسس

❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 16:14
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد