الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نفس مامان

الینای کاراته کار :)))

1391/5/26 17:10
نویسنده : الی
619 بازدید
اشتراک گذاری

26 مرداد 1391

سلام عروسک مامان و بابا قلب

الهی دورت بگردم دختر خوشگلمممممممم که این همه شیرین شدی و واسه من و بابایی دلبری میکنی قربونه اون دست و پای کوچولوت بشه مامان .

بابایی که باهات حرف میزنه انگار صداشو میشناسی و لگد میزنی به دلم و من و بابایی ریسه میریم از خنده خنده

الینای عزیزم خیلی بهت وابسته شدم مامانی شما هم که قربونتون برم همیشه حواست به مامان هست و تکون میخوری و من نگرانت نمیشم مرسی دختره نانازم که به فکره مامانت هستی میبوسمتتتتتتتتتتت.ماچ

مامانی امروز 26 هفته و 5 روزه که تو دله مامانی و همه جا همراه منی عزیزم .

عزیزم ایشالا تا چند روزه دیگه مامان و بابام قراره بیان خونمون و اتاقه شما رو بچینیم امیدوارم که اتاق تو دوست داشته باشی گلم .

عزیزه دلم  سه ماهه دیگه شما به دنیا میای من دلم واسه این روزایی که تو دلم هستی و این تکون خوردنای شیرینت خیلی خیلی تنگ میشه خانمی مننننننننننننننننقلب.

نفسم قراره تو هفته دیگه هم برم آزمایش قند بدم و هم سونو بشم و شما خانوم طلا رو ببنم ایشالا که همه چیز خوب باشه .

اینم عکسه شما در حال اجرای فنونه کاراته روی مامانت خنده

 

عاشقتمممممممممممممم عزیزه دوست داشتنییییییییییی. ماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا محسن
26 مرداد 91 17:15
قربون دخملی ورزشکارم بشم که اینهمه فعاله
سارا
27 مرداد 91 9:57
بوس به دختر خوشگلههههههههه کاراته باز . بچه هامون المپیکی شدن ههه
khale reihane
27 مرداد 91 17:14
azize delam elinaye man kheili khosh halam ke ta 3 mahe dehe mibinamet bi sabrane montazeretim khale jon.doset daram mibisamet azizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد