الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان

31 هفتگی

1391/6/28 21:32
نویسنده : الی
821 بازدید
اشتراک گذاری

28 شهریور 1391

سلام دختره نازو خوشگلم ایشالا حالت خوبه خوب باشه قلب

امروز مامانم اینا برگشتن شهرشون این مدت خیلی بهشون عادت کرده بودم و بهم خیلی خوش گذشته بود  عصری یه هویی دلم گرفت و اشکام ریخت افسوس ولی بازم به روی بابایی نیاوردم چون ایشالا 2 هفته دیگه من باید برم پیشه اونا و تا زمانه به دنیا اومدنه شما اونجا بمونم.

خوشگلم الان توی 31 هفتگی هستی و حسابی لگد پرونی میکنی و تکونات خیلی عمقی شده بابایی از تکون خوردنات کلی فیلم گرفته که کاملا مشخصه خیلی شیطونیییییییچشمک خاله المیرا و ریحانه هم که دست میزاشتن روی شیکم مامان خیلی خوششون میومد از لگدای تو خانوم طلا و کلی هم متعجب میشدن نیشخند.

مامان جون اتاقه تو با کمکه مامانم و خاله جونا چیدیم خیلی ناز شد ایشالا عکساشو زوده زود میزارم اینجا عزیزم .

عزیزم این آخریها خیلی داره دیر میگذره دیگه رسما شبا نمیتونم بخوابم ناراحت همش نفسم میگیره  ایشالا زودتر سالم  و سلامت بیای تو بغلم و مامانی استرساش کم شه و دختره خوشگل و نازشو ببینه.ماچ

راستی نی نی خاله راضیه هم 18 شهریور به سلامتی دنیا اومد یه دختره خوشگل به اسمه آوین ایشالا هم بازیهای خوبی بشید واسه هم .

عزیزم همه دارن لحظه شماری میکنن که روی ماه تو زودتر ببینند ایشالا سالم و سلامت باشی بوس واسه دخمله نازم الینا جان .ماچماچماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اکرم مامان سایدا
29 شهریور 91 23:45
سلام الی جون خوبی ؟
خداروشکر ک حال ودتو نینی خوبه
عزیزم چقدر زود گذشت الهی
خانمی قدر این روزا رو بدون بعدا حسابی دلتنگ این روزا میشی
مواظب خودتو نینی باش
ایشالا ک سلامت زایمان کنی
بوووووووووووووس

--------------------------------------------------
سلام اکرم جونم مرسی عزیزم من و دخملی خوبیم تو خوبی؟؟ سایدا خوشگله خوبه ؟ ماشالله خانمی شده واسه خودش از طرفه من گلی ماچش کن
اره خودمم دلم واسه این روزا تنگ میشه واسه تکونایی که تو دلم میخوره و واسم دلبری میکنه دعا کن منم به سلامتی زایمان کنم و دخترم و سالم و سلامت به دنیا بیارم مرسی از لطفت دوستم بوسسسسسسسسس
zohre
6 مهر 91 17:42
azizam b salamati dige kamkam elinajon b donya miyad b kiyan manam sar bezanid
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد