الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

اتاق الینا جون عشق مامان و بابا

1391/7/4 10:53
نویسنده : الی
4,777 بازدید
اشتراک گذاری

    

                                                                               

                                             

                                                           

                                                                                                                                                   

                                                                                                                                                                                                                                                                             

                                                                 

                                                                                                                                                                                                                     

                                                                                    

                                                                          

                                                                      

  

 

                                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سارا
4 مهر 91 9:36
مبارک مبارک مبارکهههههههههههههههههههه الینا خوشگله باشهههههه ایشالا بیایم یه روز جهزیه شو ببینیم . ایشالا به خوشی استفاده کنهههههههه

یه بوسم برای مامانی خوش سلیقه و مامان بزرگ و خاله ها بوسسسسسسس

-------------------------------------------
مرسی سارا جونمممم ایشالا تو هم زودتر سیسمونی سامی کوچولو رو بچینی من کیف کنم
مریم
4 مهر 91 10:52
وای الی جون خیلی خوش سلیقه ای دلم غش رفت برای اتاق الینا انشالله بسلامتی زایمان کنی

---------------------------------------------------
مرسی عزیزمممممممم ممنون از لطفتون

heni
4 مهر 91 10:57
مباركهههههههههه

خيلي خيلي قشنگ شده اتاقشششش ايشالله كه بزودي عكس نازشو برامون ميزاري

--------------------------------
مرسی هنی مهربونم ایشالا که منم زودتر خبره مامان شدنت و بشنوم و کلی ذوق کنم بوسسسسس

آرام
4 مهر 91 12:42
مبارك باشهههههههههههه ....

انشاالله چيدنه جهيزيه الينا جون......... خيلي خيلي قشنگ شده مامانه خوش سليقه

دست مامان جون و باباجونش هم درد نكنه ...خيلي زحمت كشيدن



----------------------------
مرسی خاله ارام مهربونننننننننن نظره لطفته عزیزم ایشالا واسه نی نی خودت زوده زود بری خرید و کلی چیزای خوشگل بخری بوسسسسسسسس
ela
4 مهر 91 12:45
وای الی جونم اتاق الینا جون وهمه وسایلش خیلی قشنگ وبا سلیقه است
ان شا الله که به خوشی استفاده کنه

---------------------------------
ممنون خاله الا جونیییییییییییییییی لطف داری عزیزم چشات قشنگ میبینه ایشالا چند ماهه دیگه خودت میری خرید واسه نی نی جونت و اتاق میچینی واسش من لذتش و میبرم بوسسسسسسسسس

ملیدا
5 مهر 91 8:27
وااااااااااااااااااای الی جونم خیلی خیلی قشنگ بودن و با سلیقه انتخاب شده بودن واقعا خوش به حال الیناجون
ایشالله به سلامتی استفاده کنی و همیشه همیشه خوب و خوش باشین عزیزم

سلام ملیدا جون مرسی عزیزممممم ممنونم از لطفتون .
مامان صدرا
5 مهر 91 9:46
سلام الی جون

مبارکه مبارکه ....... خیلی وسایلای الیناجونی خوشگلن ... ایشالله به سلامتی و خوشی استفاده کنه ازشون.
راستی از اون بافتنی که سفارش داده بودی راضی هستی؟ قشنگ شده؟ مثل مدلی که داده بودی درآورده واست؟

بوووووووس واسه الینا کوچولو که هنوز تو راهه


سلام مامان صدرا جونم مرسی عزیزم برام دعا کن دخترمو سالم و سلامت دنیا بیارم .
اره عزیزم همین لباس صورتیه هست دیگه که کلاه و پاپوش هم داره تویه عکسا هست من از همه چیزش راضی بودم واقعا تمیز بافته شده ایشالا سفارش بدی و لذتش و ببری بوسسسسسسسس

ذلاراااااااا
5 مهر 91 9:47
مبارکه
مبارکه به سلامتی و دل خوش نی نی بپره تو بغلت صحیح و سالم
برای منم دعا کن


مرسی دلارا جونم لطف داری شما عزیزم
ایشالا شما هم زودتر به آرزویه قلبیتون برسید بوسسسس
arezu
5 مهر 91 14:01
مبارکه خانمی آفرین به این مامان بابای با سلیقه بوس به خودت و نی نی

مرسی آرزو جون ممنون از نظرت
مهدیه
7 مهر 91 10:26
سلام
خوش به حالت سیسمونی نی نی ات ینفشه!
منم اگه جنسیت نی نی رو می دونستم، اگه دخملی بود حتما بنفش می خریدم
اتاق نی نی ات نااااااااازه!
به ما هم سر بزن خییییییییلی خوشحال می شیم!

سلام عزیزم ایشالا جنسیته نی نی شما هم مشخص میشه و میری واسش کلی چیزای خوشگل میخری و لذت میبری از خرید کردن واسه نی نی نازت .ممنون از نظرت
زهره
8 مهر 91 12:55
سلام الي جون سليقت عاليه دست مامان و بابات هم درد نكنه انشالله به سلامتي دختر نازت به دنيا بياد.پسر من هم چند هفته قبل از دخترت به دنيا مياد خوشحال ميشم به وبلاگ ما هم سر بزني

مرسی زهره جون لطف داری عزیزم
ایشالا شما هم زایمانه راحتی داشته باشی و پسره گلت و صحیح و سالم بغل کنی حتما به وبلاگه پسملیت سر میزنم ممنون از نظرتون بوسسسسسسس
هستی
9 مهر 91 2:39
سلام.خانم احسنت به این سلیقه و انتخاب رنگ،یعنی یکی تو این دنیا پیدا شد که با من هم سلیقه باشه،من دیوونه صورتی و بنفشم،تازه 1 ساله ازدواج کردم ولی اگه بخوام بچه دار بشم و انشاالله بچم دختر باشه حتما چیدمان اتاقش یه چیزی شبیه به اتاق دختر گل شماست؛حتما برای نظرخواهی مزاحم شما میشم از سلیقه واقعا بی همتاتون استفاده میکنم و مشاوره میگیرم.از آشنایی با شما واقعا خوشحال شدم.
انشاالله با کمک خدا و نظر اهل بیت،نفستون،الینای نازتون سالم به دنیا بیاد.

مرسی عزیزم لطف داری شما چشمات قشنگ میبینه ممنونم از نظرت ایشالا شما هم هر وقت خواستی نی نی دار بشی بری واسش خرید کنی و کلی لذت ببری از خرید کردن واسه کوچولوت منم هر کمکی ازم بربیاد واستون انجام بدم منم خوشحال شدم از آشنایی با شما واقعا بهم لطف کردید دعا کنید زایمانه راحتی هم داشته باشم بوسسسسسس
اکرم مامان سایدا
9 مهر 91 6:38
اااااااااااااااااااای جااااااااانم چ خوشملن
مبارکههههههههههههههه مبارکههههههههههههههه
چ با سلیقه دستت درد نکنه مامانی
ب سلامتی و دل خوش ازشون استفاده کنی
ایشالا صحیح و سالم زایمان کنی ....
بووووووووووووووس

قربونت برم اکرم جونم مرسیی دعا کن زایمانه راحتی داشته باشم
هانی
9 مهر 91 10:57
مبارکههههههههههههه چقدر خوشگلن وسایلای الینا جون.ایشالا سالم وسلامت بیاد بغلت و زودتر عکسای خوشگلشو بذاری .

الی جون خیلی خوشحالم که شادیتو میبینم

مرسی هانی جونم لطف داری گلم ایشالا منم شادی تو رو بااومدنه نی نی تویه دلت ببینم و کلی ذوق کنم عزیزه دلم بوسسسسسسسسسسسسسسسس
صدف
17 مهر 91 10:31
سیسمونیت خیلیل کامل و رنگ امیزی و هارمونی رنگ ها همخیلیل خوبه و به هم میان مبارک دختر نازت باشه
من یه دوست نینی سایتی

مرسی صدف جون نظره لطفتونه خوشحال شدم عزیزم
نیلوفر
17 مهر 91 16:13
سلام الی وبلاگ خوشکلی داری /با تبادل لینک موافقید

سلام مرسی عزیزم ممنونم بله خوشحال میشم
خاله ریحانه
30 آبان 91 0:41
الهی قربونت بشم عزیزه دلم ایشالا که زودتر بزرگ تر بشیو از وسایل های خوشگلت استفاده کنی بووووووووووووووووووووووووووووووووووس از طرف خاله جونت

مرسی خاله ریحانه جونی ببخشید این همه مدت بهتون زحمت دادم ایشالا بزرگ شم بتونم جبران کنم واستون بوسسسسس

مریم
25 دی 91 14:30
سلام مامان الینا
خیلی سیسمونیتون نازه
الهی همیشه خوش باشید
میتونم بپرسم سرویس لحاف روتختیشو از کجا گرفتید.من خیلی دنبال این ترکیب رنگ گشتم پیدا نکردم

سلام مریم جون ممنون عزیزم لطف داری گلم . من شهرستانم عزیزم اما یکی از دوستام از نمونه پسرونشو همین مارک و از خیابون بهار خریده ادرس وبلاگشو واست میزارم ازش بپرس . روتختی پسرشو تویه گهوارش گذاشته http://my-spring.niniweblog.com/
جیگر مامان
26 دی 91 14:26
وای خانوم چه کردییییییییییییییییییییی
بنده خدا مادرررررررر
10 تا جهاز میداد فکر میکنم خرجش کمتر میشد
دستش درد نکنههه
برای دخملت دستگاه بافت مو هم خریدی
الهی خالش قربونش بشههههه
وای وایییییییییییییی

مرسی جیگر جون لطف داری گلم دسته مامانمم درد نکنه حسابی تو خرج افتاد بوسسسسسسسس

الهه ناز...
7 مهر 92 21:05
سلام مامان الینا جون.ماشالله ماشالله به این عروسکتون.من امروز وبلاگ شما رو پیدا کردم و خیلی خیلی خوشحالم.منم 1 نی نی تو دلم دارم که 5 ماهشه جالبیش اینجاست که سرویس کالسکه دخترامون مثل همن و چند تا از وسایلشون.راستش 1 سوال داشتم سرویش بشقاب و قاشق چنگال دخملتونو از کجا خریدین و چند؟؟؟؟من تو اینترنت دیدم خیلی دنبالش گشتم.ممنونم میشم اگه ج بدین.

سلام عزیزم نظره لطفتونه خانمی
ایشالا نی نی گلت و سالم و سلامت دنیا بیاری
چه خوبببببب سلیقه هاممونم به هم نزدیکه جالبه
منظورت اون سرویس بشقاب و قاشق و چنگال زرد رو میگی؟؟ اون مارک دسینی هست من از بازار بزرگ خریدم اما فک کنم همه نمایندگی های دسینی داشته باشن
اگه وبلاگ داری بهم بگو تبادل لینک کنیم منم دوست دارم سیسمونی نی نی تو ببینم بووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد