الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

قدمت روی چشم من و بابایی

1391/7/6 15:56
نویسنده : الی
939 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                            

orkut scraps

 

 

سلام مامانیییییییییییییییی ماچ

خوبی عزیزه دلمممممممممممممممممممم

اصلا نمی تونم باور کنم تو الان تو دلمی قربونت برم من الهیییییییییی 

عزیزه دلم من دو روزه پیش یه آزمایش دادم منفی شد کلی غصه خوردیم  و ناراحت بودم اما در ناباوریه کامل امروز هم رفتم آزمایش دادم اما قرار شد بابایی آخر وقت بره جوابش و بگیره من خیلی نا امید بودم اما دیدم یه خانمی از آزمایشگاه زنگ زد و گفت آزمایش + شده بتا 102 خدایا باور نکردم فقط پشت تلفن گریه میکردم از خوشحالی اونا هم خیلی خوشحال بودن . سریع به بابایی زنگ زدم اونم اصلا باورش نمیشد خیلی خیلی خیلی خوشحال شد و اشک گونه هاش و خیس کرد .

بعدشم به خاله راضیه مهربون زنگ زدم اونم کلی خوشحال شد مامانی خاله راضی هم یه نی نی ناز تو دلشه  ایشالا نی نی خوشکلش صحیح و سالم بیاد تو بغلش اینم بووووس واسه نی نی خاله جونی  ودر آخر هم به مامانم زنگ زدم که کلی ذوق کرد و همش اشک ریخت آخه عزیز جونت خیلی خیلی واسه من و بابایی دعا میکنه که زوده زود نی نی دار شیم و خدا رو شکر دعاش مستجاب شد .

خدایا شکرت جواب من و همسری رو دادی خدای مهربونمممممممممممم دمه عیدی بهترین عیدی رو بهمون دادی خیلی دوست دارم خدا جونممممممممم.

مامانی من و بابات همه کار میکنیم تا شما صحیح و سالم بیای تو بغلمون فدات بشم من بغل

عزیزه دلم محکم به دل مامانی بچسب انشاالله روزای بارداریه خوبی با هم داشته باشیم و مامانی رو اذیت نکنی هههههچشمک

الهی قربونت بشم که مامان و بابات و بیشتر از این منتظر نذاشتی  امشب من و بابایی اومدنت و جشن میگیریم و کلی خوشحالی میکنیم.

نفس مامان من نمی دونم احساساتمو چه جوری بیان کنم واقعا لحظه ی شیرینیه فقط می تونم از خدای مهربون و بزرگ تشکر کنم.

خیلی خیلی خیلی دوست داریممممممممممممم. 

                                                                

                                                                            

orkut scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الی
25 اسفند 90 17:56
قربونت برم الا جونم مرسی منم واسه شما آرزو دارم که ساله جدید نی نی بیاد تو دلت مطمئنم که امسال مامانی الا جونم بووووس مرسی از محبتت نازنینم
دنیا
25 اسفند 90 18:29
وااااااااااای واقعأ بهت تبریک میگم الی جونم ایشالله تا 9 ماه محکم محکم بچسبه به دلت و بعد به سلامت بیاد بغلتون خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم اگه دوست داشتی به وبلاگ ما هم سر بزن عزیزم
خاله بهار
25 اسفند 90 22:58
س الي جون خيلي خوشحال شدم كه اين خبر و شنيدم نميدوني اشكام ريخت ميدونم چه حسي داري ادم در اوج ناباوري ني ني داشته باشه عزيزم برامنم تو رو خدا دعا كن تا اين هفته كه ميرم سونو ني نيم معلوم شه و خدا عيدي بهم بده تو رو خدا برام دعا كن خدا صداتو ميشنوه
الی
25 اسفند 90 23:46
سلام بهار جونم قربون دلت برم من خیلی واست دعا کردم نا امید نباش ایشالا خدا این دفعه سالم شو بهت میده و الانم نی نی نازت سالم سالمه داره تو دل مامانش خوش میگذرونه فدات شم من غصه نخوری هاااااااااا
مامان مریم
26 اسفند 90 12:38
الی جونم بهت تبریک میگممممممممم خدا رو شکرررررررررررررررر که نی نی ات اومد تو دلت
احلام
26 اسفند 90 13:46
مبارکههههههههههههههههه این بهترین یکی از بهترین خبرهایی بود که شنیدمممممممم بازم میگم رویانی ها موفقن قربونش برم بالاخره نی نی دوم کلوپ شدددددددددد
الی
26 اسفند 90 18:16
مرسی خاله احلام مهربون از دعاهای شما ها و اون امیدهایی که به من دادین ممنونم من مطمئنم تو هم تا یه ماهه دیگه مامانی ما رویانی ها موفقیم عزیزم بووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد