الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

دلتنگتم عزیزم

1391/7/6 15:59
نویسنده : الی
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دل مادر خوبی نفسم؟؟؟؟

من و بابایی برگشتیم از مسافرت اول رفتیم مامانی رو دانشگاه قشم ثبت نام کردیم و بعدش رفتیم تهران دکتر.

جای شما خیلی خالی بود عزیزم ماچ. الانم مامانی داره هر روز آمپول میزنهناراحت اما با هزار ترس و لرز نیشخند تا شما عشقم زودتر بیای تو بغل مامانی قلب.

از خدای بزرگ میخوام که جواب زحمات من و بابایی رو بده و هر چی زودتر بیای پیش ما.ماچ

امروز خیلی دلم گرفته بود اونم به خاطر نبودن شماست که با اومدنت زندگی ما دگرگون میشه عشقم.

بیشتر از این ما رو منتظر نزار عزیزه مادر خیلی دوست دارم.ماچ                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

تبسم
19 بهمن 90 0:31
الی جان انشالله بزودی نی نی ت میاد تو بغلت

انشالله




مرسی تبسم جونم منم همین آرزوی قشنگ و واسه شما دارم انشاالله هممون زوده زود بهش برسیم
ثمین
27 بهمن 90 20:04
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
آزاده
4 فروردین 91 15:01
سرخوش آن عیدی که آن بانی نور / ازکنار کعبه بنماید ظهور قلبها را مهر هم عهدی زند / از حرم بانک انا المهدی زند . . . عیدتان مبارک باد سلام به روزم منتظرحضورگرم شما و نظراتتون هستم.یاعلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد