الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

نزدیکتر شدن به نی نی عزیزم

1391/7/6 16:03
نویسنده : الی
435 بازدید
اشتراک گذاری
scrap for orkut

سلام عسلکم امیدوارم حالت خوبه خوب باشه عزیزه دلمماچ.

خوشکل مامان این چند روزی که وقت نکردم واست چیزی بنویسم به خاطر این بوده که من و بابایی رفته بودیم عروسی عمو حسین خیلی خوش گذشت  اما بازم جای شما  خیلی خالی بود عزیزم افسوس.

از اونجا هم دوباره رفتیم دکتر و  بازم آمپول نگران اما مامانی دیگه از این چیزا نمی ترسه چون می دونه که زوده زود قراره بیای پیشمون نفسم قلب.

عسلکم من و بابات داریم همه ی تلاشمون و می کنیم که شما هر چی زودتر بیای و یه زندگی پر از عشق و امید رو با هم بسازیم .بغل

مامان جونی بابای مهربونت دوباره من و غافلگیر کرد و واسه ی ولنتاین یه کادوی خیلی قشنگ بهم داد خیلی خوشحالم کرد  منم واسش یه عطر خریده بودم بابایی خیلی خوشش اومد. مامان جونی آرزو کردم سال دیگه شما هم کنار ما باشی و با هم جشن بگیریم .

نفس مامان بهم قول بده که ایندفعه بیای تو دلم و دیگه منتظرم نزاری چون مامانی داره خسته میشه از این که شما همش ناز میاری و نمییای پیشمون ناراحت. بابایی میگه اگه ایندفعه نیایی من میدونم و تو که این همه مامانی رو اذیت میکنی چشمک عزیزه دلم از این حرفه بابایی دلگیر نشی ها بابایی خیلی خیلی دوست داره .

مثل همیشه منتظرتیم و یه عالمه دوست داریممممممممممممم.

                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ریحانه
29 بهمن 90 20:24
خیلی وبلاگتون باحاله ایشالا نی نی تون زوده زود بیاد
ela
2 اسفند 90 14:37
مرسی الا جونم منم همین آرزو رو واسه شما دارم ایشالا که به زودی یه نی نی ناز و تپل میاد تو دلت عزیزم بوس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد