الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

دلتنگ بابا جونیییییی

1391/7/17 17:26
نویسنده : الی
725 بازدید
اشتراک گذاری

17 مهر 1391

سلام به دخمره نازم خوبی خانمی؟؟

الینا جون من و شما 11 روزه که بابایی رو تنها گذاشتیم ناراحت و اومدیم خونه مامانی و آقا جون و تا موقعه دنیا اومدنه شما هم اینجا میمونیم . مامانی و آقا جون حسابی به من میرسن که شما خوب وزن بگیری و خدای نکرده ضعیف نباشی عشقم .قلب

عزیزه دلم دوشنبه هفته پیش رفتم دکتر که خدا رو شکر همه چیز خوب بود و دکتر سونو هم انجام داد و گفت که دخمرم حالش خوبه خوبه و وزنشم 2 کیلو هست الهی قلبونت بشه مامان که هنوز خیلی کوچولویی قلب عزیزه مادر حسابی بخور که توپولی شی آخه بابا جون عاشقه نی نی های توپولویه چشمک .

دخترم خیلی دلم واسه بابا محسن تنگ شده بابا هم دلتنگه ماست ولی به رویه خودش نمیاره که من اذیت نشم همش بهم دلداری میده که چیزی نمونده و زودی میاد پیشمون ناراحت منتظره روزی هستم که سه نفری کناره هم باشیم شاد و خوشحال قلب.

الینای خوشگلم مامان حسابی سنگین شده و راه رفتن خیلی واسش سخت شده و شبا خیلی سخت خوابش میبره اما همه اینا رو تحمل میکنه چون ارزش شو داره اخه قراره یه فرشته آسمونیه خوشگل بیاد تو بغلش بغلالهی مامان دورت بگرده خانوم طلا ماچ.

دخترم همه ی زندگیم مامان و بابا هر روز دعا میکنن که شما سالم و سلامت دنیا بیای و دنیا رو به پات  بریزن عزیزم .ماچ

هر روز که میگذره زمانه دیدنه رویه ماهه شما کمتر میشه و منم از این خوشحالم که این دورانه پر از استرس میخواد تموم شه و الینا نفسم و ببینم و بغلش کنم و به دخترم شیر بدم خدایا شکرت که منم دارم به آرزوم میرسم .

دختره مامان تو شیکم مامانی خوش بگذرون و مراقبه خودت باش و حسابی بخور که توپول موپول شی نیشخند.

بوس واسه دختره ناز و خوشگلم ماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابا محسن
21 مهر 91 16:26
قربونت بشم منم خیلی دلم واستون تنگ شده الان که این متنو می خوندم اشکم دراومد .ایشالا این یه ماهه زود بگذره می بوسمتون

فربونت بشم بابای مهربون ایشالا زودی بیای پیشمون
محسن عزیزم اشکه منم در اومد من همش به روزی فکر میکنم که پیشه هم باشیم سه نفری ای جونممممممممم بوسسسسسسسسسس

مامی
28 مهر 91 18:25
وایییییییی دیگه چیزی نموندههه
صبایی
4 آبان 91 2:54
الی جون خیلی خوشحالم واست و امیدوارم این چند روز باقیمانده هم به سلامتی بگذره.
عزیزم سیسمونی دختر گلت رو دیدم مبارکش باشه و بسلامتی استفاده کنه ....عزیزم وسایلش غیر سرویس چوب که میدونم از تهران گرفتی ..بقیه رو از چابهار گرفتی؟

سلام صبایی جونم مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه عزیزم من همه رو از تهران خریدم ایشالا که خودت میری و واسه نی نی نازت خرید میکنی
نیلوفر
11 آبان 91 23:37
دوست گلم. نینی نازگلی ,عیدت مبارک. الهی لبت همیشه خندون,دلت همیشه مهربون.
مامان کوثری
21 آبان 91 15:20
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد