الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان

لحظه ی دیدار نزدیک است

1391/8/20 12:21
نویسنده : الی
799 بازدید
اشتراک گذاری

20 آبان 1391

سلام به دختره عزیزممممممم الهی فدات بشم حالت خوبه ؟

من یه مدت نتونستم واسه نازنینم چیزی بنویسم شرمنده ام ولی این آخرین مطلبیه که قبله دنیا اومدنت واست مینویسم خوشگلم . ماچ

الینای عزیزم انشالله اگه خدا بخواد 2 روز دیگه تو بغله مامان و بابایی هستی.قلب

خانوم دکتر بهم گفت دوشنبه 22 آبان سزارینم میکنه و من میتونم دخترم و ببینم و بغلش کنم هنوزم باورم نمیشه که قراره یه فرشته از سمته خدا بیاد تو بغلم و زندگیه من و بابایی رو شیرین کنه . هنوز یاده اون روزی که جوابه آزمایش و گرفتیم و فهمیدیم که خدا قراره بهمون بهترین نعمتشو بده میوفتم  اشکم در میاد و خدا رو شکر میکنم که من و از داشتنه همچنین  نعمته شیرینی بی نصیب نکرد .

فدات بشم که انگاری جات تویه دله مامانی تنگ شده و لگدات واسه مامان دردناک شده اما بازم واسم شیرینه و فکره این که دیگه نمیتونم این تکونای شیرین و احساس کنم دلم میگیره ولی از این که میبینمت و میتونم بغلت کنم و نوازشت کنم خیلی خوشحال تر میشم .

کوچولوی نازنیم این لحظه های آخریه که تو وجودم هستی و نفس میکشی . 9 ماه با هم بودیم  هم روزای سخت و هم روزها و لحظاته شیرین و باهم تجربه کردیم چیزی به اومدنت نمونده همه منتظرن تا دختره عزیزم و ببینن ایشالا سالم  و سلامت بیای بغلمون خانومم .

بابایی خیلی خوشحاله که قراره دختر کوچولوشو ببینه اما من استرس دارم دسته خودمم نیست استرس ولی نمیشه کاریش کرد  تا فرشته ی  خوشگلم و تو بغلم نبینم خیالم راحت نمیشه. ماچ

دختره ناز و عزیزم منتظره در آغوش کشیدنت هستم امیدورام این دو روز هم به سلامتی بگذره و دخترم و سالم و سلامت ببینم آماده ی اون روز هستم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هستی
21 آبان 91 2:16
سلام الی جون.همیشه به وبت سر میزنم خانمی.انشاالله خانم کوچولوی خوشگلت سالم به دنیا میادو سال ها شادو خوشحال باهاتون زندگی می کنه.اصلا نگران نباش و مواظب خودت باش.دعا می کنم زایمان راحتی داشته باشی و زیاد درد نکشی،خدا پشتو پناهت.بی صبرانه منتطر دیدن نفس نازتون هستم،زیاد منتظرمون نذار و زود عکس نفس جیگرتو برامون بذار رو وبت.خدا شادیتو بی نهایت برابر کنه.خوشبخت باشی عزیزدلم


سلام هستی جونم مرسی عزیزم ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی چشم حتما عکسه دخترم و زودی میزارم اینجا بوسسسسس
خاله ریحانه
25 آبان 91 13:02
الینا جونم خاله فدات بشه قربونه اون چشای قشنگت بشم ایشالا زود زود بزرگ بشیو واسه خودت خانمی بشی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه خوشگله خودم
سپیده
28 آبان 91 23:01
سلام عزیزم، حتما الان الینا کوچولو به دنیا اومده، خیلی خیلی تبریک میگم بهت، انشالله با اومدنش خیر و برکت بیاره واستون
باران قلنبه
24 آذر 91 17:46
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد