الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

چهار ماهگی فرشته ی من

1391/12/22 14:57
نویسنده : الی
415 بازدید
اشتراک گذاری


22 اسفند 1391

سلام به عسل خوشمزه مامان {#emotions_dlg.e46}

عزیزه دلم امروز 4 ماهگیت تموم شد . 4 ماه از لحظاته با تو بودن میگذره و تو چه قدر زود داری قد میکشی و بزرگ میشی . فدای دختره نازم بشم که این قدر خوشرو و مهربونه و با همه میخنده و همه رو به خودش جذب میکنه .

الینای عزیزم خیلی خوردنی شدی مخصوصا وقتی بلند و صدا دار میخندی من عاشقه این خنده هاتم آرزو میکنم همیشه خنده رویه لبات باشه عزیزم . {#emotions_dlg.e38}

از بابایی واست بگم که خیلی خیلی دوست داره و تو تمومه دنیاشی . بابا جون با تمومه وجودش میاد خونه که نگاهت کنه و بغلت کنه و با دخمله نازش حرف بزنه مامان جونم شما بهترین بابای دنیا رو داری خیلی با حوصله و صبوره . بعضی شبها که شما بی خواب میشی و دوست داری بیدار بمونی و باهات بازی کنیم بابا جون بیدار میشه و به من میگه شما بخواب , من خودم میخوابونمش مرسی از محسن مهربونم که هم بهترین همسر و هم بهترین پدره . {#emotions_dlg.e11}

این روزهای آخره سال همه داره تند تند میگذره و ما داریم وارده سال جدید میشیم امسال عید نوروز و با هم هستیم پارسال شما تو دله مامان بودی و من خوشحال از بودنه با تو , اما امسال تو بغلمی و امیدورام سال های سال در کناره دختره شیرین و عزیزتر از جانم باشم . {#emotions_dlg.e11}

اینم عکسای دخمله نازنینم :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

احلام
22 اسفند 91 15:11
قربون این دختر قشنگ برم ماشالله براش اسپند دود کن
هستی
22 اسفند 91 16:10
الهی،چقدر روسری بهش میاد،خیلی ناناز میشه
azam
22 اسفند 91 20:41
azizame in dokhtare ghashang hamisheh kenad bashidare ham sh
مامان هستی و هیلدا
23 اسفند 91 11:16
سلام الهی من فدای این دختر خوشگل و نازت بشم چقدر خوررررررررررررررررررررردنی شده ببوسیش یه بوس گنده از لپای توپولش
دخترک
29 اسفند 91 0:50
سلام یه چیز بگم؟ من از وبلاگ سیسمونی اومدم اینجا سیسمونی بچتونو دیدم خیلی قشنگ بود واقعا بعد گفتم حالا برم وبلاگش ببینم بچه هه خوشگله یازشته واقعا بگم خیلی نازه دلم نیومد کامنت نذاشته برم واقعا دلم خواست نینی نازتونو ببوسم از طرف من ببوسینش راستی خیلی با سلیقه این
مامان مریم
2 فروردین 92 11:54
سلام 4ماهگیت مبارک پرنسس کوچولوی خالهههههههههههههههه
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
21 فروردین 92 9:42
سلام سال نو مبارک هزارماشاله چه نی نی نازی داری چطوره بیای به این وب و آدرس عکس اپلود شده نی نی تو برای دخترم بزاری تا آلبومش قشنگتر بشه منتظرتیم www.mahsa80.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد