الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

نظرات (13)

asal
13 اسفند 91 15:17
hezar mashalah khoda hefzet koneh azizam

مرسی عسل جون لطف داری عزیزم

رز
14 اسفند 91 11:24
سلام الی جون خدا حفظش کنه عزیزم خیلی ناز شدهههه الینا

مرسی رزی جونم بوووووس
صوفیا
14 اسفند 91 11:45
سلاممممممممممممممممم
مامان الینا تبریک میگم ماشاللهههههههههههههه
چه دخمل خوشگلی داری هزار ماشالله
چه چشمای نازی کاش چشای نینی منم این رنگی بشه.یعنی میشه منم یه روزی نینی مو بغل کنم؟؟؟

اخیییییییی صوفی جون چرا نشه انشالله نی نی نازت دنیا میاد و از بودنه باهاش لذت میبری عزیزم
آدرینا
14 اسفند 91 15:10
وااااااااااااااااااااااااااااااای چه ماهی الینا جون
یک گل زیبا
15 اسفند 91 9:12
وااااااااااااای خدایا...
این به چرا اینقدر شیرین و بامزه ست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی عزیزهههههههه
هر آدمی رو به هوس بچه می اندازه
منو که یادته قرار بود 6 ماه دیگه بچه دار شم، الینا کاری کرده که همین الان دیگه داریم اقدام می کنیم
خیلی جیگرهههههه این الینا عسل

به سلامتی ایشالله زودتر مامان بشی عزیزم

یک گل زیبا
15 اسفند 91 12:19
اینو جدی میگم که واقعا بهت حسودی میکنم مامان الینا خیلی خیلی دوست دارم بچه ی منم مثل الینا جیگر بشه اگه حامله بشم تا بیاد دنیا دل تو دلم نیست که ببینم چشماش این رنگی میشه یا نه کاش یه عکس از گریه کردنش هم بذاری ببینیم این دخمر زشت ما موقع گریه چه شلکی میشه
سپیده
15 اسفند 91 18:08
سلام الی جونم دلم تنگ شده واست ........ماشالا به این دختر خیلی نازه و خوردنی شده
مطمئنم از همین الان در خونتون صف کشیدن خواستگارا

سلام سپیده جونممممممممممممم دلم خیلی واست تنگ شده خانمی لطف داری عزیزم هههههههههه از دسته تو خواستگار کجا پیدا میشه بابا
خاله ریحانه
15 اسفند 91 18:28
به به الینا خانوم خوش عکس ماشالا ماشالا همشم که میخندی قربونت بشم عزیزه خاله بووووووووووووووووووووس
مامان هستی و هیلدا
16 اسفند 91 2:34
سلام الی جون
راستی یه بار دیگه بهت آدرس وبلاگ دخترامو داده بودم ولی خبری ازت نشد
الان دوباره واست آدرس گذاشتم
لینکت هم میکنم.
اگه دوست داشتی وبلاگ ما رو هم لینک کن.
الینای خوشگل منو ببوسی

سلام عزیزم وایییییییی چه خوب من نمیدونستم وبلاگ داری خیلی خوبه منم لینک میکنم مرسی
هستی
17 اسفند 91 1:40
سلام الی جون.هنوزم هر روز میام به وبت سر میزنم ولی ببخش که کامنت نمیذارم.
من عاشق الینای خوشگلو نازتم با اون خنده های قشنگش


سلام هستی جونم ممنون که بهم سر میزنی و وب ه الینا رو میخونی مرسی خوشگلم
اکرم مامان سایدا
17 اسفند 91 9:50
سلام الی جیگری چطوری تو ؟

واااااااای هزارماشالله ب این دخملی نااااااااز
چقدر دوست داشتنیه ...
الینای خاله عاچقققققققققتم بوووووووووووووس

سلام اکرم جونم ممنون شما خوبی ؟؟؟ سایدای نازم خوبه ؟
قربونت برم عزیزم لطف داری دختره خوشگلم و ببوس عزیزه خالست قربونش برم من بوووووس

مامان مریم
17 اسفند 91 9:50
هزار ماشاءالله به پرنسس الینا قربونش براه خاله
مامان صدرا
22 اسفند 91 9:54
سلام الی جون. هزار ماشالله دختر گلت هر روز داره بزرگتر و نازتر میشه. خدا حفظش کنه واستون. حتما ببوسش از طرفم.

سلام عاليه جونم مرسي عزيزم بووووووس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد