الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

100 روزگی الینا نفسم

1391/12/2 20:24
نویسنده : الی
535 بازدید
اشتراک گذاری

2 اسفند 1391

سلام به دخمله نازنینم ماچ

الینا جونم امروز 100 روزه شدی ماشالله 100 روزگیت مبارککککککککککککککک دلقک زمان خیلی زود میگذره و شما بزرگ و بزرگتر میشی دختره بی نظیره من .

100 روزه که شدی عزیز درودونه ی خونه ی ما ای جونم که این قدر شیرین و دوست داشتنی هستی مادر به قربونه این دخمل طلا بره .قلب

مامان جون این و بگم که شما دو روزه سرماخوردی و اصلا حال نداری الهی بمیرم واست که مقصره اصلی که باعثه سرما خوردنت شد من بودم ناراحت با یه بی احتیاطیه من این جوری شد من و ببخش عزیزم گریه واسه همین بردیمت دکتر وزن شما هم 6 کیلو و 300 گرم بود  دکتر هم بهت دارو داد داروهاتو سر وقت بهت میدم انشالله زوده زود خوب شی نفسم .

الینای من این روزا خیلی زبل و بازیگوش شدی خنده های شیرینت دوست داشتنیه وقتی من و بابایی رو میبینی ذوق میکنی و میخندی انگار دنیا رو بهمون میدن قربونه دخمله نازنینم برم من . قلب

نفس مامان هر روز بیشتر از روزه قبل عاشقت میشم الهی بتونم مامانه خوبی واست باشم خیلی خیلی دوست دارم . ماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هانی
2 اسفند 91 23:11
جیگر الینا جونم برم. ماشالا چقدر بزرگ شده و خوشگلتر از قبل

الی جون من نت ندارم نمیتونم مرتب الینا رو ببینم .دلم براتون تنگ شدههههههههههه.بوسسسسسسس

انگار الینا بچه خواهر خودمه

سلام هانی جونم منم خیلی دلم واست تنگ شده شما لطف داری عزیزم میبوسمت
یک گل زیبا
3 اسفند 91 15:04
خیلی جیگرههههههههههههههههههه خیلی شیرینههههههههههههههه
ترنم
3 اسفند 91 19:42
سلام مامان الینا خوبید ماشاالله چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه برا منم دعا کن دخترم که خدا بعد از 6سال بهمون داده سالم دنیا بیاد

sسلام عزیزم انشاالله نی نی نازه شما هم سالم و سلامت دنیا بیاد و از لحظه لحظه بودنه باهاش لذت ببرید ممنونم که به ما سر زدید.

خاله ریحانه
3 اسفند 91 22:53
سلام الینا خانوم قربونت بشم که چقد بزرگ شدی هر روز که میگذره خوشگل تر و ناز تر میشیالهی فداتشم که سرما خوردی ایشالا زوده زود خوب شی عزیزه دلم خیلی خیلی دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خاله بهار
6 اسفند 91 13:04
ماشالله به نی نی گلمون چرا نمیای الی جون به ما سر نمیزنی
مامان مریم
12 اسفند 91 7:51
100 روزگی پرنسست مبارکهههههههههههههه [hr
مرسی مریم جونم پسره خوشگلمونو ببوسسسسسسس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد