الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نفس مامان

سه ماهگی عسلم

1391/11/22 14:53
نویسنده : الی
447 بازدید
اشتراک گذاری

 22 بهمن 1391

سلام به دردونه خانومم

الینا جونم امروز 90 روزه شدی یعنی  سه ماهت تموم شد دورت بگردم دختره نجیب و آرومم که چه قدر بزرگ و خانوم شدی . ماشالله به جونتتتتتتتتتتتتتتتتتت خیلی بازیگوش شدی و دوست داری همش باهات حرف بزنیم و تو هم هی بخندی و ذوق کنی و اغو اغو کنی . عاشقه تماشا کردنه تلویزیونی وقتی میزنی به گریه جلویه تلویزیون ساکت میشی الهی قربونت بشم جیگرم .قلب

چیزهای مورده علاقه تو تلویزیون , فرش بازیت , کتاب هات , تابلوهای روی دیوار , آویزه تختت , عروسکات هستن . 

من عاشقه خنده هات هستم وقتی میخندی انگار دنیا رو بهم میدن خیلی زیبا و خواستنی تر میشی عزیزه دلم قربونه خند هات بشم من مادر . 

الی طلای مامان روز به روز بزرگ تر و خوشگل تر میشی خیلی بهت وابسته شدم مامان جون وقتی میبینم واسه اینکه بیای بغله من کلی دست و پا میزنی  من با دیدنه این صحنه اشکم در میاد و باورم میشه مامانتم  و هر روز خدا رو شکر میکنم که من و لایق دونست و  تو رو بهمون داد و واسه همه دوستای منتظرم دعا میکنم که این لحظاته زیبا رو تجربه کنن.

دختره گلم هر روز باهات عشق میکنم 3 ماهه که قدم به  دنیای ما گذاشتی و شدی زندگی و همه چیز من و بابایی . چه قدر خوب که هستی فرشته کوچولوی من . قلب

عاشقه بویه تنت هستم آخ که بویه بهشت میدی عزیزه دلم این چیزها رو با دنیا هم عوض نمیکنم دخمله دوست داشتنی من .ماچ

تا دنیا هست من و پدرت عاشقت هستیم خانوم خوشگله من . ماچ

عاشقه این  عکستم با اون زبونه نازت دخمله با مزه خودم  نیشخند

قربونه این مدل خوابیدنت برم من 

فدای این نگاهای نازت بشم من مامان جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رز
23 بهمن 91 17:34
سلام عزیزم الی جون خوبی ؟خیلی خوشحالم که اومدم تو وبلاگ الینا جون جون میبینمش دختر گلتو انرژی میگیرم خدا حافظش باشه عزیزمممم

سلام رز جونم ممنونم ما خوبیم خودت خوبی خانمی؟؟؟ قربونت برم عزیزم همش واست دعا میکنم ایشالا زوده زود مامان بشی بوسسسسس

یک گل زیبا
26 بهمن 91 17:42
سلام
من هروز میام عکسای الینا رو نگاه می کنم
خیلی جیگره
خوش به حالت که همیشه پیشش هستی
از خدا می خوام یکی مثلش رو بهم بده
ای جان جیگر
بازم عکس بذار تو رو خدا

سلام عزیزه دلم مرسی خانمی شما لطف داری انشالله خدا یه نی نی خوشگل تر و نازتر از الینا بهت بده چشم عکس میزارم بوسسسس
مامان اقا طاها
28 بهمن 91 15:55
الهي دورش بگردم
الي دخترت مثل ماه ميمونه
خدا برات نگهش داره



فدات بشم طلا جونم لطف داری ایشالا خدا طاهای خوشگل و ناز و واسه شما حفظش کنه ببوسش از طرفه من
نیلوفر
3 اسفند 91 15:20
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد