الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نفس مامان

75 روزگی پرنسس کوچولو

1391/11/7 19:44
نویسنده : الی
897 بازدید
اشتراک گذاری

7 بهمن 1391

سلام به دختره یکی یه دونم بغل

الینای عزیزم 4 روزه پیش یعنی 3 بهمن تولده من بود اما مصادف شد با سومین روزه فوت کردنه دختر عموی مامان وای مامانی من هنوز تو شوکم باورم نمیشه دختر عموم از دنیا رفته باور کردنش خیلی واسم سخته ناراحت خدا رحمتش کنه واسه همین نتونستیم تولد بگیریم اما بابایی شبه قبلش بهم تبریک گفت و کادوشو بهم داد ممنونم از محسن جونم.

الینا جونی امروز شما 75 روزه شدی یعنی دو ماه و نیمه ای جونم دخملم چه بزرگ شده یه خرده هم شیطون شدی همش دلت میخواد بغلت کنیم و زودی از اسباب بازی هات خسته میشی قربونت برم وقتی واست کتاب میخونم خیلی دقیق عکسایه کتاب و نگاه میکنی و باهاشون میخندی و اغو اغو میکنی و از خودت صدا در میاری نیشخند.

دخملم روز به روز بزرگتر میشی و شیرین تر و خواستنی تر . الهی دورت بگردم که دیگه شبها راحت میخوابی و اصلا هم بیدار نمیشی و من تویه خواب بهت شیر میدم و شیرتو میخوری و دوباره راحت میخوابی .

واسه فوته دختر عمو رفتیم پیشه مامان جونی و آقا جونی خیلی دلشون واست تنگ شده بود همه میگفتن خیلی بزرگ شدی و تغییر کردی فدایه دخترم بشم که اون چند روزی که مراسم ترحیم بود رو اصلا اذیت نکردی و خیلی ساکت و آروم بودی خوبه خوب هم میخوابیدی .

الینا جونم عاشقه فرش بازیت هستی و با عروسکاش میخندی و ذوق میکنی و بعضی اوقات متعجب نگاشون میکنی انگاری تا حالا ندیده بودیشون هههههه نیشخند



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیر مهدی و عمی
14 بهمن 91 14:33
سلام مامانی مهربون
ماشااله چه دختر نازی دارید
حتما برای نازنین دختر اسپند دود کنید.
به طور اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
با تبادل لینک هم اگر موافق بودید خبرم کنید

سلام عزیزم لطف دارید اره حتما من لینکتون میکنم خوشبختم
یک گل زیبا
14 بهمن 91 20:45
سلام
ماشالله هزار ماشالله
چقدر خوشگله
من بی صبرانه دوست دارم با شما دوست بشم
من یلدا هستم 25 ساله و 4 ساله عروسی کردم و به لطف خدا یه ازدواج بسیار بسیار موفق داشتم
تا الان هر دومون از بچه خوشمون نمیومد ولی الان چند ماهی هست من عاشق بچه شدم و در حال راضی کردن شوهرم برای بچه دار شدن هستم و اگه خدا بخواد فروردین عازم مکه هستیم و بعدش می خوایم اقدام کنیم...
شوهرم موهاش قهوه ای و چشاش عسلیه، بچه که بوده کاملا طلایی بوده و من مشکی ام و عاشق بچه های بور و چشم رنگی..
وقتی الینا جون رو دیدم از ته دل از خدا خواست دختر من هم شکل الینا بشه و می خوام زمان حامگی همش عکسش رو نگاه کنم تا بلکه خدا بخواد و شکل الینا بشه
خب، این از من ... شما چی؟ چند سالتونه؟
من وبلاگ ندارم ولی میام جواب نظرم رو می خونم

سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی من 28 سالمه .من و همسرم 5 سال و نیم که با هم ازدواج کردیم و بعده یه مدته طولانی خدا این فرشته رو بهمون داد که بابتش همیشه شکر گزارشیم فدات بشم ایشالا سفره خوبی در پیش داشته باشی و به ارزوت برسی و خدا بهت یه نی نی بور و خوشگل بده بازم بهم سر بزن خوشحال میشم گلم بوسسسسسسسسس

یک گل زیبا
24 بهمن 91 10:03
سلام
همیشه با هزار سختی برات نظر می ذارم
الانم تو پست آخری نشد نظر بذارم اومدم اینجا
ماشالا خیلی شیرینه و خوشگل
مخص.صا اخرین عکسش که داره به طرف چپ نگاه می کنه
خیلی جیگره
اگه پیشم بود اینقدر بوسش میکردم تا از حال برم

سلام گلم ممنونم که همیشه بهمون سر میزنی خیلی لطف داری خانمی بوسسسسسسس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد