الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

واکسن دوماهگی

1391/10/25 21:22
نویسنده : الی
533 بازدید
اشتراک گذاری

25 دی 1391

سلام الینای عزیزم بغل

دیروز با بابایی بردیمتون مرکز بهداشت واسه واکسن دو ماهگی . مامان جون من از روزی که دنیا اومدی نگرانه این واکسنت بودم آخه شنیده بودم خیلی دردناک و وحشتناکه گریه. شما و بابایی رفتین تویه اتاق و من بیرون موندم اخه دلم نمیومدم ببینم دخملم و آمپول میزنن ناراحت . وقتی پرستار اولین آمپول و زد شما چنان جیغی کشیدی که دلم تیکه تیکه شد و زدم زیره گریه رفتم تویه اتاق قربونت بشم زودی ساکت شدی دوباره اومدم بیرون دومین آمپول و که زدن تو پات دیگه خیلی  خیلی گریه کردی و منم باهات گریه میکردم ناراحت فدات بشم که خیلی درد کشیدی عزیزم تا تویه ماشین همین جوری جیغ میزدی و گریه میکردی تا شیشه شیر و دهنت گذاشتم شروع کردی به خوردن و بعدشم خوابت برد درد و بلات بخوره تو سره من دخمله عزیز تر از جانم  . اینم بگم که بابایی مسخرم میکرد و میگفت مامانه بچه بیشتر از بچه گریه کرد نیشخند. چون تو ساکت شده بودی ولی من همچنان گریه میکردم خجالت آخه دلم نمیاد ببینم دختره نازم گریه کنه و اذیت بشه . 

خدا رو شکر تب هم نکردی قطره تو سره وقت بهت دادم و شما هم شب خوبه خوب خوابیدی و من همش دمای بدنت و چک میکردم که خدای نکرده تب نکنی قربونه دخمله صبورم برم من عزیزم  . قلب

وزن دخملم شده بود 5 کیلو و قدشم 57 سانت ماشاالله به این دخمل جیگریییییییییی.

اینم عکسه الینای عزیزم قبله این که بریم واکسن تو بزنیم :


راستی روزه جمعه برای اولین بار با بابایی حمومت کردیم ای جونم که چه قدر از حموم کردن خوشت میاد و اصلا گریه نمیکنی و هی دوست داری رو تنت آب بریزیم از این به بعد قراره هفته ای یک بار حمومت کنیم دخمله تمیز و نازم . قلب

الینا خیلی خوش خنده شدی با همه میخندی و ذوق میکنی دختره دوست داشتنی .الهی همیشه خنده رو لبای خوشگلت باشه نفسم .

دوست دارم تا بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتت. ماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

جیگر مامان
26 دی 91 14:20
سلام چه مامان هنرمندیییییییییییییییییی زنده باشه ایشالاههههههه
مامان مریم
27 دی 91 14:08
سلام مامان الینا جونی
ممنونم که به وبلاگ پسرم سر زدی ...برام دعا کن نی نی سالم بیاد ..خیلی استرس دارم این روزای آخر رو

وای واکسن زدن نی نی منو می ترسونه ....تازه من که ختنه هم هست ومن اصلا دلم نمیاد خدا یا کمک کن [hrم
سلام مریم جونم نگران نباش عزیزم ایشالا این روزا هم میگذره و بعدش دلت واسه همین دقایق و لحظات تنگ میشه ایشالا پسملی هم سالم و سلامت دنیا میاد گلم واکسن و اینا هم از اونی که تعریفشو شنیدیم خیلی راحت تره امیدت به خدا باشه

مامان آنیا
27 دی 91 22:32
عزیزم جواهر قشنگی دارین خدا حفظش کنه اجازه می دید لینکتون کنم [hr
لطف داری عزیزم خوشحال میشم منم لینک کردم وبتونو.

خاله ریحانه
28 دی 91 0:11
الهی فدات شم خاله که درد کشیدی اینقد نگرانت بودیم که تب نکنی که خدارو شکر تب نکردی قربونت بشم خیلی دوست دارم بوووووووووووووووووووووووس


صوفیا
28 دی 91 17:44
الینا جون چقدر تو خوشگلی ماشالله....... واسه نی نی خاله هم دعا کن.....
احلام (مامان نی نی ناز)
2 بهمن 91 23:55
چرا وب نفس خاله احلام رو آپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیلدا
9 بهمن 91 15:47
سلام الی جون عاشق این دختر خوشگلمون هستم الهی چه مهربون که مامان و باباش رو اذیت نمی کنه فدای اون چشماش بشم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد