الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

دو ماهگی الینا جونم

1391/10/22 18:57
نویسنده : الی
608 بازدید
اشتراک گذاری

22 دی 1391

سلام به فرشته کوچولوی مامان ماچ

دو ماهگیت مبارکککککککککککککککک دلقک

الینای نازم امروز 2 ماهه شدی الهی مامان فدات بشه که خانم شدی واسه خودت . وای عزیزم چه قدر زود گذشت روزها و شما شدی 2 ماهه .ماشالله روز به روز بزرگ تر و خوشگل تر و دوست داشتنی تر میشی الهی مامان دورت بگرده . قلب

2 روز پیش مامانی برگشت خونه خودشون خیلی دلم گرفت ناراحت اخه این چهار ماه یعنی دو ماه قبل از این که  شما به دنیا بیای من رفتم خونه مامانی و تا 47 روزگی شما اونجا موندم و بعدشم مامانی جون باهامون اومد اینجا و مراقبه من و شما بود من خیلی بهش وابسته شده بودم و حسابی تو زحمت انداختمش. از مامانه مهربونم خیلی ممنونم که هیچ وقت تنهام نزاشت و تویه تمومه سختی ها و شادی ها همراهم بود انشالله بتونم یه روزی جبران کنم خدایا ازت میخوام سایه ی پدر و مادرم همیشه رویه سرم باشه الهی آمین.

فدات بشم که دختره آرومی هستی و خوابت هم منظم شده و شبها راحته راحت میخوابی . مامان و خوبه خوب میشناسی و تا صدای من و میشنوی دست و پا میزنی تا بغلت کنم قربونه دخمله باهوشم برم . وقتی باهات حرفم میزنیم با اغو اغو جوابمون و میدی و ذوق میکنی یه عروسک ببعی تو اتاقت هست که عاشقشی و هر روز صبح اول میری و به اون سلام میدی از زبونه من و کلی باهاش میخندی و ذوق میکنی عزیزه دلم .

الینای من عاشقه تابلوها و عکس های رویه دیوار هستی و خوبه خوب نگاشون میکنی خصوصا عکسای مامان و بابا . با دقته بیشتری نگاشون میکنی آخه واست آشناست فدای دخملم برم که مامان و باباش و کاملا میشناسه. ماچ

دختره گلم امروز باید میرفتیم درمانگاه و واکسن دو ماهگی تو میزدیم اما چون امروز جمعه است و فردا هم تعطیله و وفاته  امام رضا (ع) هست واسه همین یکشنبه با هم میریم و واکسنه تو میزنیم مامان جون من خیلی واسه اون روز استرس دارم و هر وقت یادم میاد دلم میلرزه  نگران انشالله که به خیر بگذره .

الینا جون امروز واست شعله زرد نذری پختم آخه پارسال نذر کردم اگه خدا بهم یه فرشته آسمونی بده حتما شعله زرد بپزم و چون حاجتم براورده شد نذرم و ادا کردم . واسه همه اونایی که آروزی داشتنه فرزند و دارن دعا کردم خدا بهشون فرزنده سالم و صالح بده الهی آمین .

دختره نازم خیلی خیلی دوست دارم الان که دارم واست مینویسم شما تو بغلمی و داری شیر تو میخوری الهی مامان قربونت بشه که اینقدر دوست داشتنی هستی . ماچ

نگاهای معصومانه و پاک تو رو که میبینم همش خدا رو شکر میکنم که به من و بابایی لطف کرد و یه همچین فرشته ی نازی بهمون داد قربونه دخمله صبورم برم من الهیییییییییییی . قلب

الینا نفسم من و بابایی همیشه دوست داریم و هر روز که میگذره بیشتر عاشقت میشیم . ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ریحانه
23 دی 91 11:56
الینا جونی ماشالا چه بزرگ شدی و لپ زدی وای که چقد سخته واسمون که بزرگ شدنتو نمیبینیم کاش زودتر بیاین هر 2 هفته یه بار که بابا محسنت واسم عکساتو ایمیل میکنه اینقد خوشحال میشم که حد نداره مامانی که همش قربون صدقت میره قربونت بشم که همش میخندی بووووووووووووس[hr
سلام ریحانه جون خیلی دلم واستون تنگ شده دعا کن زودتر بیایم پیشتون قول میدم زود به زود عکسای الینا رو واستون میل کنیم بوسسسسسسسسسسس

مامان صدرا
24 دی 91 15:05
سلام مامان الیناجون هزار هزار ماشالله به دختر نازت. حتما واسش اسفند دود کن و از طرف منم بوسش کن. اگه وقت کردی بیا و یه سر هم به ما بزن. خوشحال میشیم. البته اگه این دخمل نانازی بذاره. الهی قربونش برم بوسش کن حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد