الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

گوشواره

1391/10/15 17:01
نویسنده : الی
618 بازدید
اشتراک گذاری

١٥ دی ١٣٩١

سلام به دخمله ناز و بازیگوش مامانبغل

الینا جونم , من و بابایی وقتی شما ٤٦ روزتون بود بردیمتون مطبه دکتر واسه سوراخ کردن گوش. تویه راه خیلی نگران بودم و همش استرس داشتم اصلا تصوره اون لحظه که باید درد میکشیدی خیلی برام سخت بود من نتونستم دوام بیارم از اتاق اومدم بیرون وقتی صدای جیغ زدنت و گریه کردنت اومد دلم کباب شد و پا به پات گریه کردم خیلی اذیت شدی  فدای اون اشکات بشم . مامان جون من و ببخش که اذیت شدی ناراحت. بعد از این که گوشاتو و سوراخ کردیم با بابایی رفتیم اسباب بازی فروشی و واست یه عروسک خردیدم که الان عاشقشی و همش دوست دارری باهاش بازی کنی قربونت برم .

وقتی ٤٧ روزه بودی با مامانی و باباجون برگشتیم خونه خودمون خدا رو شکر تویه مسیر اذیت نشدی و همش خواب بودی . من همش نگران بودم که شاید به خاطره گوشات اذیت شی ولی شکره خدا همه چیز به خوبی گذشت .

 دختره نازنینم عاشقه اتاقشه همش دوست داره ببریمش تویه اتاقش و با عروسکاش بازی کنه الهی قربونش برم . الینا جون آویزه بالای تخت تو خیلی دوست داری وقتی میچرخه و موزیک میزنه خیلی ذوق زده میشی و با چشمایه خوشگلت عروسکاش و دنبال میکنی .

دخترم دو روزه پیش زبونت برفک زده بود و خیلی بی تاب بود و بد خلقی میکردی و همش زبونت و بیرون میاوردی و نمیتونستی خوب شیر بخوری الهی بمیرم واست که درد میکشیدی گریه ولی خدا رو شکر داروتو سره وقت بهت دادم و زبونت خوبه خوب شد .

پرنسس کوچولو خیلی کنجکاوانه به اطرافت نگاه میکنی و از خودت صدا در میاری و من محو تماشای تو میشم قربونت برم که هر روز داری بزرگ تر و شیرین تر میشی .قلب

دخترم چند شبی هست که خوابت به هم ریخته و شبا رو خوب نمیخوابی و کلافه ای اما وقتی بابا محسن بغلت میکنه و واست لالایی میخونه آروم میشی و تو بغلش خوابت میبره قربونه دخملم برم که عاشقه بابا جونشه .

هر روز که میگذره من بیشتر و بیشتر عاشقت میشم و دوست دارم تو بغل بگیرمت و فقط نگات کنم دختره ناز و بی همتای من . قلب

 من و بابایی خیلی خیلی دوست داریم تو همه دنیای مایی عزیزه دلم .ماچماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هانی
16 دی 91 0:20
مبارک باشه گوشواره الینا جون.الهی فداش بشم که دردش گرفته....
احلام
16 دی 91 3:21
وای قلبون خودشو و گوشواره هاش بشم من
الا
16 دی 91 13:38
سلام الی جونم ماشا الله هزار ما شالله خیلی الینا جون ملوسه
براش حتمااسفند دود کن ویه آیه ون یکاد هم بذارتو وبش


سلام الا جونم فدات بشم عزیزم شنیدم دوقلوهات پسملن حواست به الینای من باشه ها ههههههه
خاله ریحانه
16 دی 91 16:14
سلام الینا خانوم بی معرفت دلم اینقد برات تنگ شده کاش زودتر بر میگشتین هر شب فیلماتو نگاه میکنم چقد بزرگ شدی الهی من فدات بشم الان 1هفته ی که ندیدمت کاش اینجا بودی بغلت میکردم روزی که رفتی منو خاله المیرا و دایی طاها خیلی گریه کردیم 2ا میکنم که زود تر بیاین خیلی دوست دارم بوووووووووووووووووووس

ریحانه جونم فدات بشم من و الینا هم دلمون واستون تنگ شده دعا کن زودی برگردیم پیشتون بوسسسسسسس

جیگر مامان
26 دی 91 14:17
سلام بچه رو از عروسکاش نمیشه تشخیص داد ماشالاههههههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد