الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

45 روزگی الینا جیگر

1391/10/6 16:00
نویسنده : الی
600 بازدید
اشتراک گذاری

6 دی 1391

سلام به دخمله یک و ماه و نیمه خودمممممممممممم بغل

الهی مامان فدات بشه که واسه خودت خانمی شدی  باورم نمیشه چه قدر زود گذشت و شما شدی یک ماهه و نیمه . قربونه اون خنده های خوشگلت برم  من خیلی ناز میخندی گلم .

دیروز که 44 روزت بود با خاله ریحانه رفتیم مرکز بهداشت واسه قد و وزن شما فرشته خانوم . الهی دورت بگردم مامان جون ماشاالله وزنت شده بود 4 کیلو و 600 گرم قد خانوم خوشگلمم شده 53 سانت خدا رو شکر همه چیز خوب بود خانوم خانوما .

الینا جونم من و بابایی مامان جون و شما قراره جمعه بریم خونه خودمون. دخملم هنوز اتاق خواب شو و وسیله هاشو ندیده میخوایم بریم خونمون که دختری تویه اتاقه خودش با اسباب بازی هاش بازی کنه .

الان که دارم واست مینویسم شما مثله فرشته ها خوابیدی و من نگات میکنم و هی قربون صدقت میرم الهی بمیرم که دل درد داری و بعده کلی گریه کردن بالاخره خوابت برد . مامان جونی من دلم نمیاد ببینم شما درد میکشی و گریه میکنی واسه همین اشکم در میاد ناراحت الهی همه ی دردات بریزه تو تنه من مامان جون  .

دخترم دیگه کاملا همه رو خوب میشناسی و وقتی کسی باهات حرف میزنه خوشت میاد و از خودت صدا در میاری و دلت میخواد شما هم حرف بزنی قربونت برم که دوست داری زودی حرف بزنی دخمله خوشگلم. نیشخند

وقتی میخوایم ازت عکس بگیریم حواست و جمع میکنی و تویه دوربین و نگاه میکنی قربونه دخمله باهوش و خوش عکسم برم من .قلب

دختره نازم هر روز که میگذره بیشتر و  بیشتر بهت وابسته میشم و نمیتونم دوری تو تحمل کنمماچ . شما هم خیلی شیطون و بلا شدی وقتی من و بابایی تنهایی بیرون میریم و شما رو با خودمون نمیبریم شما تو خونه گریه میکنی . دورت بگردم که متوجه میشی تنهایی بیرون رفتیم و شما رو تنها گذاشتیم .

الینا جونم من و بابایی عاشقانه دوست داریم تو همه ی زندگیمونی عزیزه دلم بوس واسه دختره یکی یه دونم . ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هستی
6 دی 91 19:22
ای جونم،فدای چشای خوشگلو اون خنده های نازت بشم،مامانت چه کیفی میکنه تورو داره نازنازی خوشگله.
ممنون الی جونم بابت عکسای خوشگلی که از نفست برامون گذاشتی

قربونت برم هستی جونه مهربوننننننننننننننن بوسسسسسس

آدرینا
7 دی 91 0:15
ای جون دلم جه نفسی شده
خاله ریحانه
7 دی 91 20:28
الینا جونی عزیز خاله الهی من فدات بشم که داری میری از پیشمونعزیزم ما خیلی بهت وابسته ایم واسه همین دوریت واسمون سختهمن دعا میکنم که زوده زود بیاین پیشمون قربون این خنده هات بشه خالتخیلی خیلی دوست دارم الییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینا جونم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس




ریحانه جونم منم خیلی دلم واستون تنگ میشه دوری از شماها واسم خیلی سخته دعا کنید ما زودی بیایم پیشتون دوست دارم آبجی جونم
بووووووووووووس
هانی
9 دی 91 23:42
سلام قلبونت برم خوبی؟چقدر دخملت بزرگ شده و روز ب روز ناز تر میشه ماشالا
عاشقشممممممممم
بوسسسسسسسسس

سلام هانی جونم فدات بشم خوبم تو خوبی عزیزم ؟
مرسی گلم لطف داری بوسسسسسس


مامان صدرا
12 دی 91 14:52
هزار ماشالله به الیناجون ناز که هر روز داره خوشگل تر و نازتر میشه ایشالله خدا حفظش کنه واستون از طرف منم یه مااااااااااااااچ آبدارش کن عروسکتو
مامان اقا طاها
13 دی 91 14:01
الهي دورش بگردم مثل ماه شده اين دختر كوچولو خدا حفظش كنههه
سارا
21 دی 91 21:51
سلام خانمی
یه سوال دارم ممنون میشم به ای میلم جوا بفرستی یا همینجا جواب بدی من میام چک م یکنم
من داشتم تو سایت گالری سیسمونی ، سیسمونی دخمل نازتو میدیدم از سرویس روتختیت خیلی خوشم اومد میتونی بگی از کجا خریدی؟؟ ممنون میشم جوابمو بدی پ

سلام سارا جون ممنون عزیزم من شهرستانم اما یکی از دوستام نمونه پسرونش و از بهار خریده ادرس وبلاگ شو واست میزارم ازش بپرس تویه گهواره پسرش روتختی و گذاشته .http://my-spring.niniweblog.com/

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد