الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

اولین شب یلدا

1391/10/1 22:33
نویسنده : الی
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

1 دی 1391

سلام به الینا نفسه مامان

دختره عزیزم فرشته ی دوست داشتنی امسال اولین یلدایی بود که پیشه ما بودی و خیلی خیلی بیشتر از همه ی سالها به هممون خوش گذشت و این همش به خاطره بودنه الینای جیگرم بود انشالله سالیانه سال در کناره هم بهترین روزها رو بگذرونیم عزیزم .

امسال شبه یلدا خونه ی آقا جون دوره همی جمع بودیم بابا محسن هم آمد و با بودنه شما خانوم خانوما جشنمون کامل شد .

الهی قربونت بشم که خیلی خوش اخلاق و صبوری و همش رویه لبات خنده نقش میبنده عزیزم خیلی مهربون و دوست داشتنی هستی هر چی نگات میکنم بازم کمه از  بودنه با دخترم هرگز سیر نمیشم و همش دوست دارم نگات کنم خیلی مظلومانه تو چشمای من ذل میزنی و من اشک تویه چشام جمع میشه و قربون صدقت میرم فدایه اون چشمای خوشگلت بشم من دختره زیبای مادر .

دخترم عاشقه آکواریومه و ماهی ها رو خیلی دوست داره و خیلی خیلی ناز نگاهشون میکنه و حرکته ماهی ها رو دنبال میکنه قربونه این دخمله باهوشم برم من .

امروز 40 روزه شدی خانوم طلایه من . با مامانی حمومت کردیم از حموم کردن خیلی خوشت میاد و اصلا گریه نمیکنی و آب بازی و دوست داری این سومین باری بود که حموم کردی و مثله گل خوشبو شدی خوشگل خانومم .

دختره نازنینم قراره 44 روزگی شما رو ببریم مرکز بهداشت واسه  قد و وزن . الینا جونم توپولی تر شده و یه خورده وزن گرفته انشالله همه چیز خوب باشه نفسم .

عکسه الینا جون شبه یلدا

عکسای الینا جون :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر عباس
1 دی 91 21:55
خدا براتون نگهش داره.خیلی نازه
مامان ساجده
1 دی 91 21:59
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
خاله ریحانه
1 دی 91 22:46
سلام الینا جونم عزیزم ما پارسال بدون تو شب یلدا رو جشن گرفتیم ولی امسال تو خانوم خوشگل پیشه ما بودی و کلی بهمون خوش گذاشت الهی قربونت برم که همش میخندی و ماشالا یه ذره توپولو هم شدی ما همه عاشقتیم عزیزم مخصوصا مامانیخیلی خیلی دوست داریم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
هستی
2 دی 91 1:32
سلام الی جونم.الهی من قربون جیگر طلای نازت برم،وای که می خوام بوسه بارونش کنم این خانم گلتو.مرسی از عکسای قشنگت،من که کیف کردم چه برسه به تو که مامانشی،خدا حفظش کنه،روز به روز ماه تر و خواستنی تر میشه.دوسش دارم

سلام هستی جونم . مرسی دوسته مهربونم نظره لطفته خانمی
الینا خیلی شیطون شده دیگه نمیتونم زود به زود وب شو آپ کنم ولی سعی خودمو میکنم . فدات بشم که همیشهبهمون سر میزنی بووووووووووس

هانی
2 دی 91 17:01
likeeeeeeeeeeeeeeeee
خاله آرام
3 دی 91 11:32
سلام

ماشاالله خيلي ماه شدههههههههههه اين دخمري

براش اسپند دود بده .... حيف كه پسر نداره خاله وگرنه عروس خودم ميشدي

بوسسسس هوارتا براي الينا و مامان گلش


سلام خاله ارام مهربون قربونت برم ایشالا خدا یه گل پسره خوشگل بهت میده و میشه داماه خودم بوس واسه آرام جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد