الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

یک ماهگی الینا جونم

1391/9/21 23:58
نویسنده : الی
903 بازدید
اشتراک گذاری

22 آذز 1391

سلام فرشته کوچولویه خودم بغل

امروز شما 30 روزتونه یعنی یک ماهه شدی الهی من قربونت بشم که 30 روزه مهمونه ما هستی و حسابی خودتو تو دله همه جا کردی .از خود راضی

الینا جونم بابایی 20 روزگی تون برگشت خونه و منو شما هنوز خونه آقا جون مهمون هستیم  وقتی  بابایی رفت خیلی دلم گرفت افسوس ولی به خودم قول دادم که محکم باشم و این روزها رو هم به خوبی بگذرونم.  بابا محسن  خیلی خیلی دلش واسه گل دخترش تنگ شده و هر روز دخملش و از طریقه اینترنت میبینه و کلی باهاش حرف میزنه شما هم کلی واسش دلبری میکنی و چشم از لب تاپ برنمیداری و کاملا بابا جونت و میشناسی .

این عکس رو هم بابا جونت واست درست کرده دستش درد نکنه بوس واسه بابا محسنه مهربون .ماچ

دختره عزیزم من هنوز باورم نمیشه که فرشته کوچولوم تو بغلمه و گاها اشکام میریزه ولی همش خدا رو شکر میکنم که دخترم سالم و سلامته .

خانوم طلا وفتی 20 روزه بودی رفتیم دکتر و وزنه شما 3 کیلو و 600 گرم بود قربونت بشم که یه خورده توپولی شدی اینو هم بگم که شیره مامان و خوبه خوب میخوری نوشه جونت عزیزه دلم .ماچ

من و مامانی جون  29 روزگی برایه باره دوم شما رو حموم کردیم دورت بگردم که اصلا گریه نکردی و تازه خیلی هم خوشت اومد از حموم کردن و هر چی مامانی آب میریخت رویه تنت بیشتر لذت میبردی و کیف میکردی  و شدی یه دسته ی گل . اینم عکسه عزیزه دلم قبله این که همه لباسات و تنت کنیم . قلب

 

الینا جون دیگه همه چیز و خوب تشخیص میدی و  همه رو میشناسی و حسابی بازی گوشی میکنی و دوست داری همش باهات حرف بزنیم و کلی هم به حرف های ما میخندی قربونه دختره خوش خنده و خوشروم برم من .بغل

دخترم این روزا همش دلدرد داری وقتی دلت درد میکنه دلم ریش میشه که این همه به خودت میپیچی ناراحت و هر چی دارو بهت میدم بازم گریه میکنی قربونه اون دله کوچولوت برم من .ماچ

 بابا جون قراره یکم دی برگرده پیشمون آخ جون اولین شبه یلدایی دخترم همه دوره هم جمع هستیم .

مامان جون ببخشید این چند وقت نتونستم چیزی واست بنویسم سرم شلوغ بود ولی قول میدم از این به بعد تند تند وبت و آپ کنم و یه عالمه عکسه خوشگل از دختره بی نظیرم بزارم . ماچ

بوس واسه دخمله نازم عاشقتم مامان جون ماچماچماچ

اینا هم چند تا عکس از الینای جیگر  تا 30 روزگی :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد