الینا الینا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان

مهمونی الینا جون

1391/9/4 23:26
نویسنده : الی
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

4 آذر 1391

سلام الینای جیگرم

مامان جون وقتی شما 6 روزتون شد یعنی تاریخه 27 آبان 1391 جشن و مهمونی واستون گرفتیم و کلی مهمون دعوت کردیم که اومدنه شما به این دنیا رو تبریک بگیم .

دخترم شبه مهمونی خیلی دخمله آروم و خانمی بودی و اصلا گریه نمیکردی و راحت خوابیده بودی الهی من فدات بشم نفسم . ماچ اینم عکسه دخملم که خیلی ناز خوابیده بود .

 

همون شب مامانی تویه گوشه شما اذان گفت و شما مسلمان شدی خانوم طلای من .

مهمونا هم کلی کادو واسه دخملم آوردن که بازم ازشون تشکر میکنم .

اینم عکسه کادوهایی که آقا جون و مامانی و خاله المیرا و خاله ریحانه به شما هدیه دادن دستشون درد نکنه ایشالا بتونیم یه روزی جبران کنیم .

 

این ها هم کادوهای بابابزرگ و مامان بزرگ و عمه مریم که به شما هدیه دادن ازشون ممنونیم .

 

الینا جونی شما وقتی 10 روزتون شد یعنی در تاریخه 1 آذر 1391 مامانی و مامان بزرگم برای اولین بار حمومتون کردن الهی قربونه دخترم بشم که خیلی ترسیده بودی و گریه میکردی و منم همش نگران بودم اب تویه چشم و بینی شما نره اما شکره خدا هیچ اتفاقی نیوفتاد و شما مثله یه دسته گل شدی و بعدش راحت گرفتی خوابیدی .قلب

الینا جون من و بابایی خیلی دوست داریم. به بابا محسن خیلی وابسته شدی وقتی صدات میکنه همش دنباله صداش میگردی و باهاش میخندی و انگاری میخوای حرف بزنی قربونه دختره باهوشم برم .ماچ

نفسه مادر شیره مامان و خیلی دوست داری و خیلی خوشمزه میخوری اما چون شیره من واست کافی نیست بهتون شیره کمکی هم میدم اما خیلی کم ؛ دوست دارم خودم با عشق بهتون شیر بدم عزیزم .بغل

امروز روزه تاسوعاست دختره گلم من پارسال این موقع از امام حسین خواستم که به من و همسرم فرزند سالم و صالح بده که حاجت روا شدم و امسال محرم دخترمون تویه بغلمونه بازم خدای مهربون و شاکریم .

دخترم بابایی عاشقه عکس گرفتن از شما و بازیگوشی های شماست اینم چند تا از عکس های دختره نازمون .قلب

خیلی خیلی دوست داریم تمومه زندگیمونی الینای نازنینم بوسسسسسسسسس.ماچماچماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله ریحانه
4 آذر 91 23:28
لاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
هستی
5 آذر 91 3:02
سلام الی جونم.مرسی از عکسای خوشگلی که از الینای نازت برامون گذاشتی.این سیسمونی خوشگل یه خانمه خوشگلو می خواست که قشنگتر بشه که اونم خانم گلت گلستونش کرد.الهی من قربون اون چشای درشتو وخوشرنگو لبای غنچه ایو دماغ خوش فرم جیگرم بشم،وای که چه چهره معصومی داره و خوش اخلاقو خوش خندس،دلم بدجور برای بغل کردنش ضعف رفت،امام حسین(ع) نگهدارش باشه،احسنت به شما که کنارش قرآن گذاشتی که زیر سایش صحیحو سالم باشه و عاقبت به خیر شه انشاالله.دعاگوتم،التماس دعا...
نفس خوشگلتو ببوس دوست جونم

سلام هستی جونم وایییییییییییی چه قدر از این موش موشک تعریف کردی عزیزمممم ایشالا خدا یه نی نی ناز خیلی خیلی خوشگل تر و نازتر از الینا بهت بده که لذت شو ببری فدات بشم این همه مهربونی دوسته خوبم من و شرمنده میکنی هر وقت میام میبینم بهم سر زدی و واسم پیام گذاشتی ایشالا به حقه این روزا خدا بهتون بهترین نعمت ها شو بده و در کناره همسرتون شاد و خوشبخت باشید بوس از طرفه من و الینا به خاله جون مهربونش بوسسسسسسسس

خاله ریحانه
5 آذر 91 16:53
الهی قربونت بشم که شب 6ات چقد ناز خوابیده بودی خاله جون قربونه چشمات برم که چه نازن وقتی باهات حرف میزنیم اینقد خوب گوش میدی به حرفامون بوووووووووووووووووووووووووووووس
احلام
6 آذر 91 11:06
الهی من قلبون الینای ناز برم ماشاللهههههههه

مرسی احلام جونم ایشالا قسمت و روزیه خودت

هستی
7 آذر 91 0:51
سلام.خیلی ممنون عزیز دلم،هر شب به وبت سر میزنم خانمی،حتی اگه نظر برات ننویسم.
مواظب عشقت باش.
فعلا بای

فدات بشم هستی جونی نظره لطفتونه مهربونمممممممممم راستی شما نمیخوای واسه نی نی اقدام کنی؟؟؟
آدرینا
7 آذر 91 15:09
سلام من وقتی الینا جون 10روزش بود اتفاقی وارد وبلاگش شدم بس که ناز وجیگر بود از اون به بعد همش میام عکساشو میبینم خدا براتون نگه داره خیلی نفسه

سلام آطفدرینا جون نظره لطفتونه عزیزم ممنون که به وبه دخترم سر میزنی بوسسسسس

هانی
8 آذر 91 17:59
سلام به مامان و دخمل خوشگلوای الی جون هر بار که به الینا نگاه میکنم غش و ضعف میرم چقدر این دختر عروسکهههههه ماشالا

الی چشممون شور نیستا هر بار نگاه میکنم میزنم به تخته و ماشالا میگم براش


فدات بشم هانی جونم لطف داری گلم .
نه بابا چشم شور چیه خانومی ایشالا یه دخمله خیلی خیلی خوشگل تر از الینا خدا بهت بده و من بیام نگاش کنم و قربون صدقش برم بوسسسسسسسس.

آدرینا
8 آذر 91 21:06
وای تو رو خدا بیش تر از این عسل خانوم عکس بذارید
ثمره
11 آذر 91 10:06
سلام الهی قربونش برم ماشالا هزار ماشالا چه نازه مدلهای خوابشم تغییر می کنه فداش شم ماچچچچچچ راستی اون عکسه که داره تو خواب می خنده عالیه خیلی خیلی قشنگه ایشالا صد سالگیش رو جشن بگیرین
خاطره نویس
15 آذر 91 11:01
خداااااااااااااا چه ماشاا... ناناز میخنده خدا نگهدارش باشه انشاا...
Mumy
16 آذر 91 16:50
مبارکههههههههههههه عزیزمممممممم چقدر نازه ماشاالله
هستی
18 آذر 91 12:09
سلام الی جون.کجایی عزیزم؟
از الینا برامون عکس نمیذاری خانمی؟
دلم براتون تنگ شده


سلام هستی جونم ممنونم ما خوبیم شما خوبی عزیزم ؟
هستی جون یه چند وقتی خیلی سرم شلوغ بودو یه اتفاقاتی افتاد که خدا رو شکر همه چیز به خیر گذشت .
آدرینا
18 آذر 91 21:40
سلام من الینا جونو گذاشتم تولینک دوستای هستی جونم بوس
احلام
21 آذر 91 21:37
ای مامان تنبل هنوز آپ نکردی وب نفس خاله احلامو؟[]
سلام احلام جونی امشب وب شو آپ کردم ممنون که همیشه به وبلاگه الینا سر میزنی بوسسسسسس

احلام
22 آذر 91 0:36
الهی من قلبونش برم.......توی اون عکسه که خوابه و لباشو غنچه کرده من دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم بلند بلند قربون صدقه اش میرفتم ماشالله

فدات بشم احلام جون ایشالا خدا بهت یه نی نی هزار هزار برابر خوشگلتر از الینا بهت میده من مطمئنم دوسته صبورم بوسسسس




زینب مامان فرشته آسمونی امیر عباس
24 آذر 91 15:25
سلام عزیزم... ماشالله خدا برات نگهداره عزیز دلم.. خیلی ناز داره ... راستی سرویس چوبش شبیه سرویس پسرم بود... من و یاد پسرم انداخت... خدا دختر گلتو برات نکهداره انشالله عزیز دلم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد